vrijdag 18 april 2014

Cadeaudoosjes.

Een tijdje geleden ben ik samen met Sanne naar een workshop bij Margriet geweest. Zij demonstreert de leuke spulletjes van Stampin' Up en die avond hebben we 2 doosjes en een label gemaakt. 
Gisteravond heb ik mijn pizza-doos met restjes cardstock erbij gepakt en ben ik aan de slag gegaan. Het patroontje voor het doosje is mega-simpel en zelfs te maken uit een scrapling (strookje van een A4-tje)! Ik ben gestart met deze zwarte versie en papiertjes die ik kreeg van Margriet bij mijn bestelling. Aan de paperclip heb een smal, dubbelgevouwen strookje papier geplakt en een stukje hempcort eraan geknoopt. Best een grappig effect :)
Daarna vond ik nog wat strookjes blauw cardstock en die heb ik omgebouwd tot deze 2 doosjes. De EchoPark-designpapiertjes komen uit de Build-a-card-kit van deze maand. Het stempeltje is van Action, I like it, hihi.
Tot slot ook nog een stelletje gemaakt op kraft papier. Ook hier het EchoPark-papier en het pinwheel molentje gebruikt. Het tekstje is een oud stempeltje van CC Design.
En hier 'poseren' ze nog even allemaal op een rijtje. Wellicht dat er dit weekend een aantal worden weggegeven, gevuld met wat Paaseitjes ofzo :) 
Ook geïnspireerd en zin om zo'n/zulke leuke doosjes te maken? Kijk dan bij Margriet voor het patroon. Fijne dag!

8 opmerkingen:

  1. Ze zijn erg leuk geworden. Leuk om te maken volgens mij.

    Fijn weekend !

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je doostasjes helemaal top, ze zijn ook zo mooi vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartstikke leuke en vrolijke doosjes! Leuk gemaakt!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn ze leuk! Zwart, blauw en kraft, ze hebben allemaal wel wat. Paperclip met touwtje staat gaaf.
    Gezellige paasdagen, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn ze leuk zeg!! Dat is nog eens tof om iemand cadeau te geven!
    Gezellige paasdagen, groetjes, Mariken xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Owh, wauwie! Wat zijn ze gaaf zeg. Helemaal leuk!

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien