woensdag 9 april 2014

Hello Gorgeous.

Bij 'Less is more' is het deze keer de challenge om 'a touch of turquoise' te gebruiken. Laat dat nou net mijn favoriete kleur zijn :) Samen met de sketch bij de 'Clean and Simple' challenge was het een makkie. 
Het Graphic45 papier is op dit moment mijn ander favoriet en daarom kon ik het niet laten om nog een kaartje te maken. Net ietsje stoerder met de sterren en pijlen. Love it :)
Challenges;
Less is more - A touch of turquoise
Clean and Simple - Sketch 286

11 opmerkingen:

  1. What a brilliant idea - I love themboth. x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn alle 2 super gaaf geworden Colien.

    Lekker simpel.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaartjes zeg ☺
    Fijne avond ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf zijn ze, allebei! Maar...de turquoise vind ik echt de allermooiste!
    Tot morgen, Mariken xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn gorgeous, allebei! Maar ook ik ga voor de turquoise ;)
    Tot morgen, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn allebei wel stoer. Kei leuk gemaakt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is a gorgeous card for our turquoise challenge!
    Thanks so much
    Chrissie
    "Less is More"

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lekker stoer en heel gaaf gedaan! Leuk op de foto gezet ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaarten! Twee keer hetzelfde maar toch anders.
    Fijn weekend, Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Definitely gorgeus!
    Thanks so much for playing along at Less is More this week
    Anne
    LIM Designer

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien