zondag 13 april 2014

Kraamfeest #1.

Op 9 januari is ons neefje Quint geboren. Ondertussen is het al een flinke baby-boy met heerlijke bolle wangetjes. Voor het kraamfeest maakte ik een naamslinger, ongeveer hetzelfde als voor zijn grote broer Mels. Vlaggetje ter grootte van een correspondentiekaartje, letters gesneden met de Slice en versiert met allerlei stansjes en materialen.
Ook maakte ik nog 2 schilderijtjes (van Kruidvat) in stijl van het geboortekaartje. Het gebruikte papier is het behang waarmee Quint zijn inbouwkast is beplakt. Daardoor passen de lijstjes prima op zijn mooie kamertje. 
In de grootste heb ik het Marianne Design uiltje gestanst. De naam is gemaakt met MFT letters. De vlaggetjes en bladeren zijn gestanst en geknipt uit het behangpapier.
In het kleine schilderijtje heb ik de MD boom-stans geplakt, met geponste hartjes. De Magnolia wolkjes en de sterren en het 'landschap' achter de boom zijn ook weer gemaakt met het behangpapier. Met de lettertang heb ik geboortedatum en de tekst van het geboortekaartje gemaakt: Lief, klein, uniek, bijzonder, een wonder! 
De foto's kreeg ik via What's app van mijn zus (zelf vergeten foto's te maken...), dus ze zijn niet helemaal duidelijk, maar dan hebben jullie een beetje een idee van wat er bij Quint aan de muur hangt :)

10 opmerkingen:

  1. Wat mooi allemaal!! Je slinger en de lijstjes, echt geweldig!
    Fijne zondag nog, Mariken xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie slinger!! En de schilderijtjes zijn ook al zo apart,
    fijne zondag,
    Lieve groetjes uit Italie,
    Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Woww wat ziet dat er allemaal weer geweldig uit, echt schitterend ♫
    Gezellige en fijne nieuwe week ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Colien,
    het ziet er echt tof uit zeg!! Daar ben je weer druk mee geweest, maar het resultaat is dan ook heel gaaf!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke projecten allemaal weer! De vlaggen lijn is altijd tof, heel mooi gemaakt!
    De lijstjes zijn schattig, en erg leuk om het behang te gebruiken. Erg leuk allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wow, wat heb je dat allemaal mooi voor elkaar !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaaf hoor, je hebt die slinger top gedaan, maar van de lijstjes ben ik helemaal weg, zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ontzettend leuk Colien!!
    Prachtig de naam slinger voor Quint en de lijstjes zijn ook al zo leuk! het zal vast en zeker een plaatje zijn zo op zijn kamertje.

    lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Waar haal jij toch de tijd vandaan om al die gave dingen te maken?! De slinger is super en ook de lijstjes zijn helemaal leuk. Mooi dat je het behang ervoor gebruikt hebt, zodat het goed bij zijn kamertje kleurt.
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke persoonlijke lijstjes. En je slinger... wauw! Súper mooi en leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien