dinsdag 22 juli 2014

You make me happy...

Vorige week is een ex-collegaatje getrouwd. Al eerder dit jaar maakte een zwangerschapskaartje voor haar en nu, net voordat de baby komt, is ze in het huwelijk getreden. Met de leuke spulletjes uit de IDEE&post-kit is het weer gelukt om een vrolijk kaartje te maken. De stempels zijn ook wel erg gaaf! En ik heb niet veel mee hoeven nemen op vakantie, lekker makkelijk!
Ik had het kaartje eerder willen plaatsen, maar had even geen wifi-verbinding op ons vakantieadres in Drenthe. Toch maar even een kaartje gekocht, waarmee ik wél toegang heb tot internet. Dus morgen weer een (huwelijks)kaartje, staat al ingepland :)
Challenge;
Mojo Monday - Sketch 335

2 opmerkingen:

  1. Hey Colien, wat een leuk kaartje! Heel vrolijk! Leuk al die kaartjes met spulletjes uit de kit van IDEE&post! En idd. makkelijk mee te nemen op vakantie! Nog een hele fijne vakantie gewenst! Je hebt in ieder geval mooi weer! Geniet ervan! Groetjes, Miranda v.d.W.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Colien,
    wat een vrolijke en stoere kaart heb je gemaakt. Mooie teksten heb je er op gebruikt.
    Geniet in Drenthe. De provincie waar ik vandaan kom en ik vind het er nog steeds prachtig!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien