maandag 4 augustus 2014

Hartelijk dank!

Na een heerlijk weekje kamperen in Oberweis maar weer eens een blogberichtje. Wat later dan beloofd, maar vorige week kwam het er niet van om te knutselen. Helaas deze week ook geen bijdrage aan het kleurenkaartenteam van Martina van mijn kant, even vakantie gevierd :) Gisteren kwamen we terug en gingen we de honden ophalen bij Ellen, mijn schoonmoeder. Ze heeft 6 dagen op onze beagles gepast en dat terwijl ze zelf ook 2 Cairn terriƫrs heeft, een hele klus! Als bedankje dit kaartje en bloemen, dat heeft ze wel verdiend!
Challenge;
Cards and Scrap - Sketch

3 opmerkingen:

  1. Ooh, schattig!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Colien,
    ik had je al gemist bij het KKT! Maar vakantievieren is natuurlijk heeeeeeeeeeel belangrijk! hopelijk ben je lekker uitgerust en opgeladen.
    Je bedankkaartje is super leuk en helemaal toepasselijk.
    Groetjes,
    GerJanne


    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart, Colien.
    Gezellig dat je mee doet met deze uitdaging bij Cards & Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien