dinsdag 16 december 2014

4 Kleine kerstkaartjes van 10 x 10.

De uitdaging bij Dutch Card Lovers is: maak 4 kleine kerstkaartjes van 10 x 10. Met de leuke labeltjes uit het IDEE&post pakket was dat geen probleem. 
Uit goudkleurig papier bijpassende labels gesneden, lintjes erbij gezocht en plakpareltjes, sequins en zilverdraadjes erop geplakt. Met een schattig ster-ponsje (gekregen van Mariken, so sweet!) nog de gouden, finishing bling aangebracht. Voordat ik ze ga versturen zelf envelopjes maken met het Envelope Punch Board, want ik geloof niet dat ik van die kleine envelopjes heb liggen. De volgende uitdaging.... ;)
Challenges;
Dutch Card Lovers - Maak 4 kleine kerstkaartjes van 10 x 10
CAS on Sunday - Sketch

12 opmerkingen:

  1. het werd een reeks leuke kaartjes ! mooi
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een toffe, vrolijke serie! Leuk he, kaartjes maken van10-10 en het schiet lekker op!
    En ik zie mijn sterretje twinkelen...
    Tot zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zijn ze Colien, ik hou hiervan. En die envelopjes heb jij zo gemaakt, let maar op ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf idee om de labels zo op een kaartje te verwerken! Ga ik onthouden ;) Veel succes met de envelopjes. Dat punchboard kan soms een hele uitdaging zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee om zo de labels te gebruiken en gelijk 4 leuke kaartjes erbij. Fijn dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldige set kaartjes Colien! Leuk dat je meedoet bij DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. These are ADORABLE!!! Thanks for joining us at CAS on Sunday!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn super geworden, erg leuke kaartjes met de vrolijke kleurtjes en de labels. Fijn dat je meedoet met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuk, allemaal anders,toch 1 stijl! Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuk gedaan, mooie heldere en vrolijke kleuren. Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien