zaterdag 6 december 2014

Achterkleinkind.

Met de komst van Nina is Rolf zijn moeder 'oma-oma' geworden. Daarom maakte ik voor mijn schoonmoeder dit kaartje. Aangezien er geen kant-en-klaar tekstje voor een overgrootmoeder is, maakte ik dat met de lettertang. Dezelfde lieve papiertjes als de kaartjes van eergisteren, in echte 'mama-Sanne'-kleurtjes ;) Ellen was erg blij met dit kaartje en is erg trots op haar achterkleindochter!
Challenge;
Digi Sketch Challenge - Sketch + Theme (dies: duck, circles and cornerpunch)

6 opmerkingen:

  1. Lief!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieve kaart! Erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha, weer een(d)tje! Snap dat Ellen hartstikke trots is op haar achterklein-Nina. Echt een lief kaartje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gaaf kaartje! het is ook wel heel bijzonder om dat mee te maken, denk ik, een achterkleinkind.
    Lief weer , het eendje!
    groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een droppie, mooie kleurtjes koos je ook voor deze! Ja, een achterkleinkind, heel bijzonder! Mijn schoonmoeder is overgrootmoeder van mijn kleindochter.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien