vrijdag 16 januari 2015

Happy Birthday in de lift.

Op de valreep wil ik meedoen met de LiftChallenge. Gisteravond kwam Nelly gezellig knutselen en gingen we samen aan de slag met een aantal nieuwe stansjes. Eén daarvan is deze Creatables van Marianne Design genaamd Scotty. Een grappig hondje, zeker nu hij een wiebeloogje en stoere halsband heeft. Verder heb ik het kaartje lekker bling-bling gemaakt met goud metallic papier van Action en glitter plakband van Hema. Samen met het gele achtergrondpapiertje van Doodlebug en de gele accenten is het een wat andere kleurencombi dan je gewend bent van me, maar ik vind het wel geslaagd...
Challenge;
LiftChallenge - #78

7 opmerkingen:

  1. Hé Colien! Was net bezig alle inzendingen nog even te bekijken...leuk dat je ook nog een lift instuurt. Erg leuk hondje, en ik ben gek op wiebel oogjes! Ook het tape met pootjes en het botje zijn leuke details. Tof gedaan, dank je wel hè?!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een snoepie!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een grappige mallen zijn dat! Leuk kaartje, hondje met wiebelogen is helemaal leuk!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een knappe variatie van de liftkaart! Heel origineel.
    Inderdaad een heel andere combi van kleuren dan we normaal bij je zien.
    Maar wel heel grappig, dat hondje!
    Zal wel weer gezellig geweest zijn met Nelly!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Op de valreep nog, maar we kijken ze allemaal. Heel erg leuk is dat hondje met de wiebeloogjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hondje is leuk, zeker met die wiebeloogjes! De hondenpootjes en het bot zijn helemaal in stijl. Qua kleur is het geen Colien-kaart, maar voor de rest wel. Mooi trouwens, goud :)
    Fijn weekend, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

  7. Super te gekke kaart ☺

    Een leuke en gezellige (knutsel) zondag
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien