zaterdag 28 maart 2015

IHVH #3






Afgelopen week stond voor onze 2e jaars leerlingen helemaal in het teken van het 'Ik hou van Holland'-project. Daarom had ik heel stel kaartjes gemaakt in die sfeer. Hierboven zie je er een aantal. Er zijn er behoorlijk wat verkocht voor het goede doel: Alpe d'HuZes. In juni gaat Rolf weer de berg op fietsen tijdens het evenement en gaan mijn zus(je) Willy en ik deelnemen aan Alpe d'HuZus, het kleine zusje van Ad6. Om zoveel mogelijk sponsorgeld op te halen, organiseren we verschillende acties. Gisteravond hadden we een enorm gezellige Benefietavond met optredens van 3 bands en een spetterende loterij. Ook maakte Willy het bedrag bekend dat bij de sponsorloop op haar school (Basisschool de Grienden in Lage Zwaluwe) was opgehaald door de kinderen van groep 5 t/m 8: maar liefst € 3489,18!! Echt gaaf. Straks ga ik weer richting 't Dorpshuis in Veen om een workshop Paasbloemwerk te verzorgen. Er komen 23 volwassenen en 6 kinderen, zin in!
Hopelijk ben de kaartjes in Hollandse stijl nog niet moe, want morgen komen er nog meer!

3 opmerkingen:

  1. Ik vind dit een super leuke serie! Hele leuke papiertjes en opmaak, deze kaarten verkopen vast als een trein. Succes met al je bezigheden rondom het goede doel. Je bent lekker op dreef en super goed bezig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn super! En knap zo allemaal anders, begrijp dat er veel van verkocht werd! Geweldig wat een opbrengst van die basisschool! En ook petje af voor Rolf en je zus!
    Zeker niet moe van je Hollandse kaartje, laat maar zien! Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldige serie! Op de bovenste drie vind ik het kleine stukje rood-wit-blauw lint zo gaaf staan. Fijn dat je goed verkocht hebt afgelopen week. Geld voor Alpe d'HuZes, daar gaat het uiteindelijk allemaal om.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien