donderdag 26 maart 2015

Kerstkaart #13.

Ook deze donderdag een kerstkaartje, zodat ik op schema blijf. Via 52weekstoChristmas blijf ik gemotiveerd en houd ik nog steeds vol om wekelijks een kerstkaartje te maken. In deze Hollandse week op school = werk heb ik het kerstkaartje in blauw/wit gehouden. En ook al verlangen we allemaal naar de lente (zeker omdat we er al een aantal keer van hebben mogen genieten) kom ik met een winter-kaartje. De tekstmal is van Joy! en ik vind em erg leuk.
Morgen ga ik in de lift met een kaartje in een Hollands tintje...
Challenge;
Dutch Card Lovers - Challenge #230, Sketch

11 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan!!!
    Leuk dat je meedoet met 52W...

    Creatieve groetjes, Gaby DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke kaart Colien en we verlangen inderdaad naar de lente maar op een dag waarop ik toch weer heb moeten krabben om mijn auto ijsvrij te krijgen, vind ik een kerstkaart helemaal op zijn plaats hoor :)
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie winterse kaart!
    Lia. DT 52 weeks...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf! De tekst springt er mooi uit! Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kerstkaart Colien!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi gedaan en een goed idee om alvast kerstkaarten te maken. :) Leuk dat je meedoet met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel mooie kaart en mooi CAS gemaakt. Gezellig dat je ook meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi in al zijn eenvoud!
    Ben benieuwd naar je Hollands lift!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele leuke uitwerking van de sketch hoor. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart!
    Bedankt voor het meedoen met 52WTC
    Groetjes, Janine
    http://janinescreaties.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien