vrijdag 26 juni 2015

HOERA in de lift.

Op de valreep wil ik meedoen met de Lift Challenge. Dit keer is er een gave mixed media kaart als voorbeeld gekozen. De opdracht luidt dan ook: Gebruik minstens één medium, zoals inkt, (water)verf, cracklepaint, gesso, mist enz. Een leuke uitdaging en eigenlijk geen probleem als je alle spulletjes in huis hebt. 
Voor mijn kaartje heb ik Indian Summer papiertjes gebruikt uit een eerdere IDEE&post, wat ik bewerkt heb met wat gesso, Memento inkt en Acrylic glaze-verf. 
Verder is het geheel aangevuld met een label, touw, diverse knoopjes, steentjes en bloemetjes, zilverdraad, stukje lint en losse plakletters. Tot slot de boodschap 'Carla; proficiat' erop gemaakt m.b.v. de lettertang.
Dit was de te liften kaart van Olga Vasilieva: 
Ik vind mijn liftversie wel geslaagd en ga de kaart (in bubbeltjes envelop) snel op de bus doen voor de jarige. Wat vinden jullie van de gebruikte kleurtjes, materialen en het geheel?
Challenge;
Lift Challenge - Lift #88

9 opmerkingen:

  1. helemaal leuk, al die bloemenweelde
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Je hebt er werk van gemaakt,
    op en top mooi ☺
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind jouw kaart zeker ook geslaagd en erg mooi ook!! Leuk dat je weer meedoet, Colien!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart! Geweldige kleurencombinaties.
    Grtz Janette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, jij houdt ook wel van dit stijltje op z'n tijd he?! Gaat je in ieder geval heel goed af, ik vind je liftkaart erg mooi! Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien