woensdag 24 juni 2015

Kleurenkaartenteam: Grijs en rood

Dit is al weer de laatste woensdag van juni en dat betekent: KKT-dag bij Martina. De kleurtjes voor deze maand werden gekozen door Ans S. en het werd de combinatie grijs met rood. Leuke, stoere kleuren waar ik deze stoere mannenkaart voor Peter mee heb gemaakt. Het Stampin' Up-uiltje heb ik een hele tijd geleden gestanst met een geleende pons van Nelly.
Wil je meer creaties zien in rood en grijs? Kijk dan bij Martina voor alle linkjes. 
Graag tot morgen, dan is het weer tijd voor een kerstkaartje....
Challenge;
Sketch Saturday - Week #366

29 opmerkingen:

  1. Oo leuk ! Jij hebt ook een uiltje ! Toffe kaart !
    Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het lijkt alsof naast de kleurtjes ook het uiltje er bij hoort...
    Toffe kaart hoor!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Colien,
    je hebt er een heel leuk kaart mee gemaakt, met de kleurtjes.
    Ik heb je uiltjes die ik kreeg voor mijn verjaardag op mijn bureau staan. Ik vind het nog zonde om ze op een kaart te plakken. Zo geinig! Ik genei er eerst even zelf van!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Colien,

    Best een leuke kaart... Je smokkelde er nog wel stiekem zwart bij hé! Het uiltje is er één waarmee je alle kanten uit kan... Heb het zelf ook en het is zo leuk om mee te werken...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Colien,

    Best een leuke kaart... Je smokkelde er nog wel stiekem zwart bij hé! Het uiltje is er één waarmee je alle kanten uit kan... Heb het zelf ook en het is zo leuk om mee te werken...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze uil vandaag al meer gezien. Hij is dan ook schitterend om mee te werken
    knappe kaart!
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi colien
    ziet er grappig en heel wijs uit met dat gave uiltje!!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het maken van een stoere kaart is jou wel toevertrouwd ;) Deze is ook weer hartstikke leuk. Uiltje is en blijft gaaf. gebruik 'm eigenlijk veel te weinig.

    BeantwoordenVerwijderen

  9. Heel mooi kaartje is dit ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Helemaal leuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit isook een gave verjaardagskaart. De kleuren zijn mooi gekozen. Lekker stoer. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gaaf kaartje is dit Colien....prachtig....en ja....het uiltje....super!
    Groetjes DIny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Vrolijke kaart Colien, de ontvanger heeft wel een hele fijne dag met deze kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ha, het superleuke uiltje, wat is ie toch gaaf! Voor iedereen te gebruiken, hartstikke tof kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Superleuke kaart in de kleuren van het KKT.

    Ik ben het helemaal vergeten :-(.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk, leuk, leuk dat uiltje blijft geweldig! gr. Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk, leuk, leuk dat uiltje blijft geweldig! gr. Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  18. een leuk, grappig kaartje ! geslaagd hoor
    blij met je deelname ! hopelijk ben je er volgende keer ook weer bij,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie, stoere kaart, dat uiltje is echt een blikvanger.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh deze is top! uiltje is geweldig!
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuke kaart, vooral de grote ogen van het uiltje zijn top!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. leuke kaart, ik zie weer zoveel nieuwe ideeën en denk dan waarom kom ik er zelf niet op. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. zeer leuke kaart .
    Groetjes,
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel gaaf kaartje, lekker strak!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Colien

    Wat een gave kaart heb je gemaakt in de kleuren combi.

    Gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ach dat is een grappig kaartje geworden zo met die uilen.
    Groetjes,
    Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Love your card and your take on the sketch, Colien. Thanks for playing along at Sketch Saturday this week. Cathy xx

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hallo Colien,
    Wat een leuke kaartjes zie ik op jouw blog. Ik ben gelijk je volger geworden op Bloglovin'. Kom je ook eens op mijn blog kijken?

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien