woensdag 2 september 2015

PapierPlezier; herfst.

Ook deze maand doe ik mee met Marleen en Mandy aan hun uitdaging bij PapierPlezier. Het thema is deze keer: herfst, daarbij gebruikmakend van Collectables diertjes egel en vos en de paddenstoel die Marleen heeft ontworpen. 
Door de drukke opstart van het schooljaar lukte het me niet om mijn bijdrage gisteren, de eerste van de maand, te posten, maar vandaag laat ik jullie mijn creatie zien. De paddenstoel heb ik uit kraftpapier geknipt en daarna de hoed uit rood cardstock. Behalve de gevraagde beestjes heb ik ook nog de herfstblaadjes (Creatables lr0255) gebruikt. Om mooie herfstkleuren te krijgen, ben ik met inktspray aan de slag gegaan. Hierdoor krijg je een mooi gemêleerd effect. De kleine paddenstoeltjes horen bij het egeltje.
Tot morgen, dan zie mijn creatie als gastdesigner voor de nieuwe challenge bij het Marianne Design Challenge Blog.


Challenges;

11 opmerkingen:

  1. Als dat niet leuk is...waanzinnig!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fantastisch Colien! Wat is jou paddenstoel ontzettend mooi geworden, helemaal super.
    Leuk gedaan met de wiebeloogjes, bladeren en kleine paddenstoeltjes.
    Gezellig dat je meedoet met ons Papier Plezier! Bedankt.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt superleuk, Colien!! Haha, dat egeltje dat uit het raampje koekeloert, zo grappig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Colien dank je wel voor jouw lieve berichtje op mijn blog! Dan kom ik jou natuurlijk ook gezellig bezoeken en ik zie een paddenstoel :) Hij is ontzettend leuk! Heel mooi gedaan met de herfstbladeren en deze kleuren :) Ik kom je gezellig volgen!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, Colien, wat een fantastische creatie! Echt een mooi tafereeltje zo, leuk gedaan! Ben benieuwd naar je creatie van morgen.

    Liefs,
    Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooie herfstpaddestoel!
    tof hoe je de blaadjes bijgekleurd hebt!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaaf zeg, deze paddenstoel met al die herfstbeestjes en - bladeren! Heb het idee dat het behoorlijk groot is. Klopt dat? En naar morgen ben ik helemaal nieuwsgierig... gastdesigner bij het Marianne Design Challenge Blog... echt tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gorgeous creation in beautiful colours and nice details!
    So glad you joined us in the current Kreadiva´s Challenge!
    Hugs Nela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Sehr hübsche, schön gestaltete Karte ,vielen Dank das du diese schöne Karte bei der Mariannne Kreadiva´s challenge zeigst ,wir freuen uns sehr darüber und wünsche dir viel Glück.
    Liebe Grüße deine Gudrun DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ontzettend gaaf is je paddenstoel met het egeltje en de vos!
    Leuk dat je meedoet bij MD Divas.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien