maandag 2 november 2015

You can create it #8.

  
Gisteren was het 1 november, eigenlijk de dag dat ik mijn bijdrage voor You can create it had moeten laten zien. Maar ik had voor de hele week al berichtjes ingepland en was de grote envelop van Inge en Caro helemaal vergeten....Oeps!
Dus gistermiddag aan de slag gegaan met de verschillende materialen uit het pakketje: 3 stukjes cardstock, een witte strook cardstock voor de kaart en dubbelzijdig designpapier. Verder ook nog 3 houten embellies en een stuk keeper band. 

Best veel spulletjes, dus vandaar dat er 3 kaartjes uit ontstaan zijn. Mooie, warme kleurtjes en ik heb wat extra's toegevoegd uit de laatste IDEE&post. 
Graag tot morgen, dan laat ik jullie mijn kaartje voor oma Mariken zien....
Challenge;
Sketch Saturday - Sketch #295

7 opmerkingen:

  1. Wauw , wat mooi allemaal !
    Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je foto is weer veranderd . Mooie foto !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi, wat een gave serie! Heel leuk gedaan, vooral slim met dat papier met dat uiltje!
    Succes weer na de vakantie!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaarten en wat een warme kleurtjes. Alle drie anders, maar alle drie geslaagd. De onderste kaart is stiekem mijn favoriet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Eén vergeten envelop en dan... hops... drie kaartjes! Mooie hetfstkaarten in warme tinten. Vosje is cute :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a beautiful trio of cards...I love the color scheme! Thank you for playing along with us at Sketch Saturday!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fun cards with colorful papers, Colien. So glad to see you back for another challenge. Thanks for using our sketch and playing along at Sketch Saturday this week. All the best, Cathy SS DT

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien