zondag 7 februari 2016

'n Opkikkertje.

 
Nog maar wat opkikker-kaartjes om te laten zien. Deze hierbovene is voor mijn nicht, die afgelopen week is geopereerd en met haar been in het gips zit. Letterlijk 'zit' en moet blijven zitten, wat niet meevalt voor haar. Ze is een echte bezige bij, dus een aantal weken op de bank is geen pretje. Gelukkig is haar hobby haken, dat wordt (verplicht) leuke creaties maken deze weken.
En dit kaartje ontstond met wat stukjes papier die ook in de bak met rest-papiertjes zaten. Eentje voor de voorraad, hopelijk is ie voorlopig niet nodig...
Challenge;
Crazy4Challenges - Sketch

12 opmerkingen:

  1. Zijn echt leuk al die beestjes.....de kikkers zijn ook al zo leuk.

    2 hele geslaagde kaartjes.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohh leuk!! Helemaal vrolijk deze opkikkertjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg schattig je opkikkertjes !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk !!!!
    Een echte opkikker !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een enig kaartje is dit weer! Ook die kikkers zijn geweldig, zo'n gave stansen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuke kaarten met die vrolijke kikkers erop!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig leuke en stoere opkikkers Colien!
    Die vrolijke kikkertjes gaan mij nooit vervelen :D en zijn nog steeds wel een van mijn meest favoriete malletjes.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een gebroken been is echt niet leuk. Van de kaart kikkert ze zeker op. Leuk overigens zo veel dieren kaarten te zien. Dank je voor je berichtje, geen strafwerk voor mij. geen haast vanzelf ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook deze zijn weer leuk Colien!
    De kikkertjes blijven super om te gebruiken.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Twee hele leuke opkikker kaarten. Zo leuk als ze zijn uitgestanst uit vilt. Leuke sketch ook.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele leuke kaartjes! Ik vind het ook erg leuk gedaan met het stukje ribbelkarton Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien