maandag 18 april 2016

Happy Birthday.

De komende dagen kun je hier wat verschillende kaartjes verwachten met de materialen uit het nieuwe IDEE&post pakket. Ik vind het best lastig met al die kleurtje, maar afgelopen vrijdag is het me toch gelukt om er iets van te maken. Dit CAS-kaartje bevat slechts 2 hele kleine strookjes papier, maar ook het kurk label en de sequins zaten in de verrassingsenvelop. De vlekken op de achtergrond zijn gemaakt met Joy! grunge stempels en Stampin'Up inkt. Het tekstje is van Clearly Besotted. De strik had ik nog in voorraad....

Op naar een nieuwe werkweek, de laatste voor de meivakantie. Wel een drukke: met oudergesprekken, stage-bezoeken, een sollicitatie binnen onze vakgroep bloem waar ik bij mag zijn, collegiale consultatie (als collega's bij elkaar in de les komen kijken) en een vakgroepvergadering. Tussendoor moet ik natuurlijk ook nog gewoon lesgeven... Tja, dan weet je tenminste aan het einde van de week zeker dat je aan vakantie toe bent, haha.
Challenge;
Freshly Made Sketches - FMS232

9 opmerkingen:

  1. gek te lezen dat we buurlanden zijn en dat ons onderwijs blijkbaar toch zo anders is...
    mooi en leuk kaartje
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is such a fun card! Love that stitched star! Thanks so much for joining us at Freshly Made Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk feestelijk kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje!! Ja, nog ff op de tanden bijten, bijna vakantie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind dat je er een heel gaaf kaartje mee gemaakt hebt! Erg leuk die ster van kurk en echt ook leuk om te zien dat de Cb stempels goed gebruikt worden :) Ook hier bijna vakantie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo,is weer een mooie kaart !
    Met schoolvakanties,daar heb ik niet meer mee te maken >>>>> retired !!!!
    Maar ik herken precies wat je bedoelt !
    Geen stress hoor, gewoon doorgaan !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke die kleurtjes in het papier en de sequins in combinatie met het kurk. En sterren zijn altijd leuk op een kaart. Nog een drukke week en dan een heerlijke, lange, welverdiende vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je komt toch elke keer nog lekker weg met de gekleurde papiertjes. Ook bij dit kaartje is het je weer waanzinnig goed gelukt. De kurken ster steelt wel echt de show op je creatie.
    Suc-6 nog deze week, met de wel bekende laatste lootjes.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart met de grote strik op het kurk. Veel succes de komende week en daarna lekker genieten van je vakantie.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien