zaterdag 16 april 2016

Hi.

Zoals ik al eerder vertelde, is het nieuwe IDEE&post pakket behoorlijk kleurrijk. Wel met heel veel leuke spulletjes, maar toch een uitdaging voor mij om met zoveel kleurtjes aan de slag te gaan. Gisteravond is het me toch gelukt om 3 kaartjes te maken, vandaag zie je de eerste. De veertjes staan op washi-tape, ik heb het op een strook wit cardstock geplakt. De bloem is gemaakt met de Botanical builder- bloemmal van Stampin' Up en het tekstje is van MFT.
Vanavond hebben we de laatst geplande activiteit tbv Alpe d'HuZes. Rolf en ik organiseren een Pubquiz. We hadden dat al eerder gedaan op een besloten personeelsfeestje, waarbij de werknemers van het bedrijf een donatie deden aan het goede doel. Vanavond presenteren we de quiz in een café in de buurt en kan iedereen die wil meedoen. Hopelijk wordt het een gezellige, drukke avond.
Challenge;
Mojo Monday - MOJO443

7 opmerkingen:

  1. Leuk vrolijk kaartje! Mooi gemaakt en leuke sketch. Succes met je pubquiz vanavond Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaart, super washi-tape.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf kaartje, Colien! Ik heb de Botanicals inmiddels ook, een echt erg mooie set! Veel succes en vooral veel plezier ook vanavond!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijke kleuren. Daar de zwart accenten blijft hetvtoch rustig. Mooi gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bijna 21.00 uur, dus jullie quiz gaat ieder moment beginnen. Heel veel succes, hopelijk halen jullie veel geld op. Kaartje is mooi. Die gele accenten knallen er goed uit, gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Such a cool card. Love the color mix. Thanks for playing along with Mojo Monday!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien