vrijdag 8 april 2016

Hieperdepiep Hoera: 40.

Gisteren was Leon jarig en zijn leeftijd lijkt me duidelijk. Dit jaar vier(d)en veel mensen in onze vriendenkring deze leeftijd, zo kun je volgende week nog een kaartje met '40' erop verwachten. Dit kaartje is maakte ik met allerlei (nieuwe) Marianne Design producten. Het papier zag je al vaker op mijn blog, evenals het photo-frame en de cijfers. De sterren zijn van Eline's sheep. Nieuw is de accolade (cr1362) die ik heb gebruikt om het kurk bovenaan te snijden. Jammer dat de zilveren accenten moeilijk op de foto te krijgen zijn...
Challenge;
Marianne Design Kreadiva's - Alles mag, met als optie een mannenkaart.

8 opmerkingen:

  1. Stoere kaart! Die zilveren sterren glimmen te veel, das voor een foto nooit handig. Maar in het echt wel heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige stoere en feestelijke kaart, gaaf!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke stoere kaart! Mooi juist met die zilveren accentjes Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Over duidelijk een mannenkaart !
    Mooi !
    Zie toch wel de glans van de sterren !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super stoere kaart.
    Ik ben helemaal fan van het snorretjes papier.
    De zilverkleurige accenten mogen er ook wel zijn hoor, die zijn inderdaad heel lastig te fotograferen. Maar het idee is wel duidelijk te zien.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke, stoere mannenkaart. De zilveren accenten zijn toch goed te zien hoor.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaaf, lekker stoer is je kaart! Heel leuk dat laartje met twine en de cijfers. De sterren staan mooi. Inderdaad lastig te fotograferen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super stoere mannenkaart!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien