woensdag 8 juni 2016

2 x Sketch.

Een collega vroeg me of ik een beterschapskaartje wilde maken. Geen probleem! Ik heb er een achtergrond papiertje voor gebruikt wat ik nog had liggen. Een tijdje geleden had ik wat papiertjes bewerkt met diverse kleurtjes Distress inkt en verschillende mallen. Maar ik had ze nog niet gebruikt... Bij deze dus...
De andere helft van het papier was met rode inkt bewerkt. Daaruit ontstond nu heel makkelijk dit tweede kaartje. Meerdere collega's veranderen van school, dus ik stop dit kaartje in de verkoopbak op school = werk, hopelijk wordt het snel verkocht. Tot 1 augustus verkoop ik nog kaartjes voor Alpe d'HuZes, daarna voor een ander (soortgelijk) goed doel.
Challenges;
AAAcards - Watercolours
Mojo Monday - MOJO451

11 opmerkingen:

  1. Mooie uitwerkingen van de schets, Colien! En prachtige achtergrondpapiertjes die door de eenvoud van het design nu extra goed uitkomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaartjes! Gaaf zijn die zelfgemaakte achtergrondjes. Ik heb er ook een paar klaar staan met zo'n homemade papiertje erop.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaarten en gaaf dat achtergrond papier! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige achtergrondjes! Gaaf in contrast met de strakke vormen er bij!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel leuk gedaan zo met je eigen achtergrond!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. schitterende achtergronden, perfect voor deze schets van Mojo M.!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat een mooie achtergrondjes heb je gemaakt! Super! Je kaartjes zijn er heel mooi door geworden.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Love these creative backgrounds and color combinations!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fabulous and striking watercoloured panels here and great use of the sketch too.
    Thanks for sharing with us at AAA Cards this week. Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Love the colours and your watercolour panels are stunning. Thanks for playing along with us at AAA Cards!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Great designs! Love the watercolor panels you created. Thanks for joining us at Mojo Monday!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien