dinsdag 6 december 2016

Sinterklaas.

Gisteren gezellig Sinterklaas gevierd met mijn mentorklas. Twee lesuren het dobbelspel gespeeld, veel lol gehad en lekker gegeten (lees: gesnoept) en gedronken. Thuis doen we niet veel aan 5 december, maar ik vind het altijd wel leuk om een kleinigheidje aan Rolf te geven. En dit jaar werd dat een zakje met Cappuccino-kruidnootjes. Het label is van Karin Joan, een free printable. Het geheel is vrij simpel, maar door de tekst wel grappig... 
Inmiddels is ons huis kerstsfeer: de boom versierd, lichtjes hangen en de kerststal is neergezet. Morgen ga ik proberen de buitenversiering in orde te maken. Maar nu eerst een dagje naar school = werk...

13 opmerkingen:

  1. Leuk idee dit zakje !
    De tekststempels zijn leuk !
    Denk van MD, ik heb ze wel gekocht en
    niet gebruikt, nu moeten ze wachten tot volgend jaar !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk!! Wij versierden ook al de kerstboom en de Sint kwam ook al langs. Het verslag lees je gisteren en vandaag op mijn blog! Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je het viert met je mentorklas! Klinkt gezellig! Ook het cadeautje voor Rolf is leuk met dat labeltje :) Wij vierden het met Emmy, een echte gelovige nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het was zeker gezellig gisteren, Sint met de klas. En jouw Rolf is ook lekker verwend, ziet er leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gezellig Sintcadeautje voor jouw Rolf!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gezellig, lekker zakje. Wij hebben wel Sint gevierd en ben ik schandalig verwent ;)
    Snelle schakeling naar kerst. Het is wel weer een gezellige tijd. Ik moet nog moet verzamelen om het één en ander achter de luiken van de zolder te halen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Simpel? Het ziet er super leuk uit! En zijn ze lekker de cappuccino kruidnoten, ben dol op cappuccino, maar hier heb ik me nog niet aan durven wagen.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk gedaan! Die tekst is grappig :) Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lief en lekker cadeautje voor Rolf, de tekst is inderdaad wel heel erg grapppig.
    Je liftserie is werkelijk super gelukt, mooi.
    groejtes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh....wat leuk en lekker....heel erg leuk gedaan Colien!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lief cadeautje! Deze kruidnootjes zijn echt heel moeilijk om van af te blijven!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat zijn deze leuk.Ik zou deze voor op mijn werk willen maken. Waar kan ik deze zakjes met opdruk bestellen en waar het label en de stafjes ? Hoor graag van u. Met vriendelijke groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien