zaterdag 25 februari 2017

Te gekke krijtjes #2.

Deze kaartjes maakte ik een tijdje geleden bij Larissa. Al eerder liet ik deze kaartjes zien, dit was het vervolg. Net als bij de vorige 2 heb ik 3 kleurtjes Te Gekke Krijtjes gebruikt en ze mbv terpentine en een tissue over laten lopen.

De stempels leende ik van Larissa, de buitenlijntjes, hartjes en kruisjes tekende ik (slordig) met een fineliner. Bij deze laatste heb ik nog geen tekstje gestempeld, dat komt wel als ik er een bestemming voor heb.
Fijn weekend, allemaal! Wij genieten met de familie van een weekendje weg....


13 opmerkingen:

  1. Mooi..Met weinig middelen super mooie kaartjes.
    Volgende week een keer samen krijten?

    Fijn weekend!

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kleurverloopjes krijg je met deze krijtjes! Prachtige kaarten!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kleurverloop is ook het eerste wat in mij opkwam. Vind de stempels er prachtig tegen uit komen en je leuke doodlerandjes maken het speels en helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie tinten !!!!!!
    De stempels passen er prachtig bij !!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtige kaarten , leuke techniek.
    fijn weekend!!!

    liefs annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf! Mooie kleuren! Geniet van het weekendje weg, en de vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuke kaartjes, Colien! Ben vooral jaloers op jouw slordige randjes. Die staan zo gaaf. Het lukt mij nooit zo goed om slordig te zijn ;-) Geniet van jullie weekendje weg, heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kleurencombinatie heb je op beide kaarten gemaakt Colien!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wauw, dit is heel gaaf! Mooie kleuren heb je gekozen. En je lijntjes erom heen vind ik ook top!
    Groetjes en geniet van het familieweekend!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaartjes Colien! Ook je kerstkaartjes zijn heel mooi..
    Geniet van je weekend.
    Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat zien ze er te gek leuk uit! en je randje om je kaart zo leuk gedoodled, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke kaart! Mooi gemaakt en prachtige kleuren Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Twee prachtige kaartjes, mooie kleuren en mooi hoe je die rand hebt gemaakt.
    lieve groetjes Angelqiue

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien