maandag 27 maart 2017

4 Season SWAP.

Larissa had het idee om een SWAP te starten. Dus de één zoekt wat leuke spulletjes bij elkaar en de ander maakt daar iets leuks van. Dat leek me een goed idee en we hebben Nelly erbij gevraagd. Per seizoen maakt één van ons 3 pakketjes en bedenkt daarbij 3 opdrachten. Elke 1e maandag van het lopende kwartaal laten we alle drie zien wat we ervan gemaakt hebben.
Ik was de eerste die een lentepakket voor de dames en mezelf mocht samenstellen en dat was best spannend: wat zouden ze ervan vinden?? Vorige week leverde ik de dozen met voorjaarsmaterialen af en konden Larissa en Nelly zien welke 'opdrachten' ik erbij bedacht heb. Gelukkig ontving ik na ontvangst meteen enthousiaste appjes en hadden ze beiden direct zin om aan de slag te gaan. Zoals je op de dozen kunt zien gaan we volgende week maandag van start met onze '4-season-SWAP' en ook op 1 mei en 5 juni zul je 3 creaties zien met de materialen uit het eerste pakket. Larissa is al aan het verzamelen voor de zomer-editie en Nelly had al ideetjes voor het najaar, helemaal leuk! We nodigen jullie van harte uit om volgende week een kijkje te komen nemen op onze blogs!

11 opmerkingen:

  1. Wat leuk zeg ! Ik zag het net bij Larissa ! Ik ben benieuwd naar de opdrachten ! Altijd leuk om te zien !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk, ik ben benieuwd wat jullie gaan maken en wat je verstopt hebt in de doos!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zag het ook net bij Larissa, leuk idee, mooi 'logo' ook voor jullie swap!
    ik ben heel benieuwd!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk idee! Ik ben nu al benieuwd naar volgende week!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee. Ben heel benieuwd wat het gaat worden.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat super leuk, ik ben nu al nieuwsgierig!! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jullie hebben zelfs een logo! Spannend, ik houd de blogs in de gaten!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien