dinsdag 28 maart 2017

Hoera, Tony.

Aanstaande donderdag is mijn zwager Tony jarig en voor hem maakte ik dit kaartje. Uitgangspunt was een stoere kaart en dus greep ik weer eens terug naar het Graphic45-papier. De vlaggetjes heb ik geknipt, de bling-bling sterren en letters (MFT) zijn gestanst.
En deze neutrale kaart volgde al snel en kan in de bak voor de verkoop. Nog maar 2 maanden, dan gaat Rolf de strijd weer aan met de Franse berg tijdens Alpe d'HuZes. Er kan nog steeds gedoneerd worden op zijn actiepagina en ik blijf kaartjes verkopen voor dit doel...
Tot morgen bij het kleurenkaartenteam!
Challenges;
Craftliners - Bling bling (of parels)
De Egel - Verjaardag met vlaggetjes

10 opmerkingen:

  1. Leuke kaarten met die vrolijke vlaggen!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke stoere vrolijke kaarten! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt twee hartstikke leuke, stoere kaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De kaartjes spatten van het scherm af. Wat een geweldige kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 2 Stoere kaarten in super kleuren!

    Lieve groet, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Colien,
    je beide kaartjes zijn heel stoer! Lekker felle kleuren ook!
    Dank je voor het meedoen bij ons van de Egel!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gezellig dat je meedoet met onze 'Verjaardags vlaggetjes' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo slim dat jij meteen een extra kaartje maakt. Leuk zijn ze!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien