zondag 30 april 2017

Beiden 75 jaar.

Het boekje dat ik vandaag laat zien, heb ik ook op de grote scrapdag bij Noor! gemaakt. Tenminste...de basis, want de rest heb ik thuis gemaakt. En die basis is heel simpel te maken van 2 enveloppen en 2 kaartjes. In dit geval van kraft, maar wit of een kleurtje kan natuurlijk ook.
Mijn zusje en zwager vroegen me om een mooie kaart te maken voor de peetoom en -tante van mijn zwager. Zij vierden beiden hun 75e verjaardag, dus het mocht wel iets bijzonders worden. Toen bedacht ik me dat dit boekje wel geschikt zou zijn.
Het werd dus geen foto-album, wat oorspronkelijk de bedoeling was, maar een mapje met plaatjes van Studio Light (die ik nog had van een vorige workshopdag). Om het persoonlijk te maken, heb ik op de voorkant de leeftijd en de namen verwerkt. Binnenin de enveloppen en kaartjes beplakt met designpapier.
Ook op de drie labels die in het boekje zitten, heb ik plaatjes geplakt. Verder nog wat versiert met plaksteentjes.
Mijn zwager was blij verrast met het boekje en zijn peetoom en -tante ook. Zo heb ik meerdere mensen blij kunnen maken met iets wat niet helemaal mijn stijl is. Al heb ik me voorgenomen om zo'n dergelijk boekje nog wel een keer te maken, want het is heel simpel met groots effect. En dan gebruik ik gewoon wat andere (lees: niet roze, hihi) papiertjes....
Graag tot morgen, dan zijn we er weer met deel 2 van onze 4 Season Swap!

1 opmerking:

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien