vrijdag 26 mei 2017

3 x geluk.

Afgelopen zondag liet ik jullie verschillende kleurtjes slakkenkaartjes zien. Door die te maken, hield ik kleine strookjes papier over. Die kwamen goed van pas voor de 3 kaartjes die ik vandaag laat zien. Deze is voor Casper en Shalini, zij trouwden vorige week vrijdag. Ik had geen haast met het kaartje, want het stel is ruim 2 weken op huwelijksreis, dus geen probleem dat het wat later op de bus is gegaan.
Dit kaartje was voor mijn jongste zus(je) Anne-Marie en haar Paul. Zij waren afgelopen dinsdag 4 jaar getrouwd. Met dat getal en toepasselijk tekstje erop waren enkel nog wat glimsteentjes nodig.
En deze is voor de voorraad, voor als iemand straks gaat samenwonen of verhuizen. Ik wilde het huisjes-stansje en de inkt uit het laatste IDEE&post pakket een keer gebruiken en ik had nog wat strookjes oranje papier....vandaar...
Challenge;
Sketch Saturday - Sketch #464

8 opmerkingen:

  1. Leukkk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuke serie Colien, en dat aan de hand van 1 schets. Fijn weekend nog groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk de restjes opgebruikt!
    Ook je vorige creaties waren weer leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super zijn ze! Jij weet een sketch toch iedere keer weer om te toveren tot een pracht kaart!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldige, verschillende kaartjes. Leuk die speelse stikrand. Zo heb je met niet veel middelen een super originele kaart. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer drie mooie kaartjes, leuke stans heb je rondom gebruikt. Zo knap hoe je altijd weer nieuwe sketchen weet te verwerken.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook dit is weer een toffe serie! Vrolijke kaartjes zijn het en mooi dat ze elk maar één kleur hebben. Geniet van het lange weekend en het mooie weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, look how busy you've been this week!! I love them all (but the orange one IS my favorite!!) Thanks for sharing them all with us over on the Sketch Saturday blog this week.
    ~Jo, DT

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien