maandag 1 mei 2017

4 Season SWAP Lente #2

Vandaag is het de eerste maandag van de maand en dat betekent dat NellyLarissa en ik weer een SWAP 'opdracht' laten zien. Deze keer is dat: 'Maak een verjaardagskaart met label'. 
Dit was het pakket waarmee we vorige maand de SWAP zijn begonnen. Behalve stempels om Paaskaartjes te maken, kun je de eieren ook omdraaien en ze omtoveren tot ballonnen. Die heb ik gemaakt met de Distress oxide inkt. Past mooi bij het mixed media papier uit het pakket: 

De teksten heb ik gehandletterd en ook de touwtjes zijn met de hand getekend, omdat ze allemaal een andere lengte hebben. Ik ben heel nieuwsgierig wat Nel en Larissa ervan gemaakt hebben deze keer, dus ik ga even bij ze neuzen. Doe je mee?

9 opmerkingen:

  1. Supermooie kaarten heb je gemaakt. En wat een leuk idee om van de eieren ballonen te maken.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele gave stoere kaarten! Mooi gemaakt zeg, en erg leuk gedaan met die eieren Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. tof die eieren als ballonnen! Jouw handlettering is prachtig gedaan!
    fijne dag
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele toffe kaarten! En je 'hoera' is tof zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super gedaan Colien! De Distress Oxide past inderdaad heel goed bij deze lijn.
    En goed bedacht die eieren als ballonnen te gebruiken.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi Colien heb ze ook ben er ook heel blij mee.Gr.joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gave kaartjes heb je voor de swap gemaakt. En het boekje voor je zwager z'n familie is prachtig. Zo te zien hebben jullie een geweldige dag gehad op de workshopdag, leuke foto's en wat een prachtig project heb je er mee gemaakt.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo tof deze kaartjes. En zo knap die teksten die je hebt gehandletterd..
    (Is dat een woord?)
    Echt een tof pakket heb je er van gemaakt, nogmaals dank dat je mee wilde doen aan de swap. Vind het nu al leuk, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. vrolijke serie, leuke ideeën laat je weer zien . . .

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien