zaterdag 27 mei 2017

Een opkikkertje voor jou.

Er zijn wat mensen in onze omgeving die in de lappenmand zitten of verdrietig zijn. Die kunnen wel een opkikkertje gebruiken. Het kikkertje van Eline blijft een topper voor dit soort kaartjes en ik heb er acht kaartjes mee gemaakt. Twee daarvan zie je vandaag, de rest volgt komende dagen.
Jullie hebben in de gaten dat ik graag sketches als uitgangspunt gebruik voor mijn kaartjes en dat was ook voor deze opkikkertjes het geval. De laatste IDEE&post papiertjes erbij en meer heb je dan niet nodig.
Zo meteen sporten en daarna...rustig aan met deze temperaturen! Geniet van de dag!
Challenge;
Mojo Monday - MOJO498

13 opmerkingen:

  1. Helemaal leuk. Hier kikker degene die deze kaart krijgt echt we van op! Papier is zo fijn te combineren. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn onwijs leuk! Leuke papiertjes en de kikkertjes zijn zo cute! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk heb je de sketch gebruikt , super opkikker kaartjes! Fijn weekend, lg Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Grappig Colien, daar wordt je echt weer vrolijk van als je even in de put zit!! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer een heel mooi gebruik van de sketch, hele leuke, vrolijke kaartjes. Mooi met de vrolijke papiertjes en het lieve kikkertje.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Rustig aan is het enige en beste advies met deze hitte ;-) Je opkikkerkaartjes zijn hartstikke leuk, zowel in h et geel als in het blauw.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Aah, wat een gezellige en vrolijke opkikkers, daar word je blij van! Ja, rustig aan, dat is het beste met dee temperaturen, wel heerlijk, zeker als je vrij bent...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn ze lekker 's zomers deze opkikkertjes! Het streepje doet me aan badlakens denken en ja, dan een kikker in zwembroek erbij, dat past natuurlijk helemaal bij een warme dag als vandaag! Rustig aan met sporten!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. 2 super leuke opkikkerkaartjes Colien...
    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik heb niet altijd veel tijd om elke keer te reageren, maar ik zie hier vele leuke kaartjes voorbijkomen. Mooigedaan.
    groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh ja, deze zijn ook heel gaaf! Hoe kom je toch elke keer op het idee. Groetjes
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuke kaart. Wel een vraag. Ik heb de snijmal met de tekst ook. Maar hoe krijg je de achtergrond wit en de letters gekleurd? Ik ben nog een leek haha..
    Bedankt alvast!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien