dinsdag 23 mei 2017

Happy birthday in herhaling.

Afgelopen zaterdag ben ik met Nelly en Larissa naar Doe@ding geweest voor een Misti workshop. Doel was om schuin te leren stempelen en zoals je ziet is het gelukt! ;-)
Met behulp van de Misti Corners is het goed te doen. Wel even een secuur klusje en je doet het niet even snel, maar het resultaat is tof. Ik koos voor regenboogkleurtjes, maar ook ton sur ton geeft een mooi effect.
Fijne dag, allemaal. Ik mag tot vanavond laat naar school = werk ivm de oudergesprekken. Maar daarna....een heeeeel lang weekend!
Challenge;
Knutsels en Kadootjes - CAS

16 opmerkingen:

  1. Wat een supergave kaart! Heel tof gemaakt Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt er een super leuke kaart van gemaakt.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is gaaf! Ja, jij boft. Met je vrije woensdag erbij heb je inderdaad een heel lang weekend. En volop zon, dat wordt genieten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je een workshop bij Doe@Ding hebt gevolgd Colien!
    De kaart is heel stoer geworden, echt super.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat leuk dat resultaat ! inderdaad niet zo eenvoudig lijkt me, het kaartje is top
    ga je vast en zeker nog wel een keertje gebruiken
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi Colien! Leuk die tekst in de verschillende kleuren.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel gaaf, voor zulk precisiewerk heb je inderdaad wel een Misti of i.d. nodig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een PRACHTIGE kaart Colien...die tekst heb je heel mooi gestempeld in super leuke kleurtjes...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige CAS kaart, mooi het schuin gestempelde en de kleurtjes. Je hertjes en slakken kaartjes zijn ook al zo lekker fleurig geworden.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zit er echt tof uit! Mooie kleuren ook! Ja, die Nelly had een super knutselweekend!
    Je zult wel klaar zijn met de oudergesprekken. EN nu lang weekend!! Geniet ervan. Je boft ook nog (net als wij natuurlijk) met het mooie weer!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb de hoekjes ook maar ze nog niet op deze manier gebruikt, het effect is gaaf, ik ga het ook een keer proberen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel gaaf Colien, leuk dat jullie een workshop gedaan hebben. Mooi met de verschillende kleurtjes ook :). Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart is het geworden. Ik heb alles al van Nelly gehoord over de workshopdag. Was in elk geval gezellig!
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien