zondag 23 juli 2017

Birthday ingelegd.

Bij de laatste Lift Challenge maakte ik (deze) 2 kaartjes, waarbij het woord Birthday uit zelfgemaakt strookjespapier was gestanst. Natuurlijk heb ik de uitgesneden woorden bewaard en daarmee ontstonden de 2 kaartjes die ik vandaag laat zien.
Uit een stukje wit cardstock nogmaals het woord gestanst en het geheel met de stiksteek-rand-mal uitgesneden. Bij beiden een basiskaartje in een passend kleurtje erbij gezocht en nog wat extra tekstjes erop gestempeld. Stiekem vind ik ze nog mooier dan de eerdere versies, maar dat komt misschien omdat deze meer CAS zijn...?
Afgelopen vrijdag een leuke dag gehad met Mels en Quint. Omdat Mels met zijn arm in het gips zit (spaakbeen én ellepijp gebroken...) was het speeltuintje hier in het dorp niet zo heel handig. Bovendien waren ze wat toestellen aan het opknappen en daardoor waren er enkele niet toegankelijk. De kabelbaan was sowieso geen optie.... Dus bedacht 'tante' Colien dat we naar kinderboerderij 't Erf in Waalwijk zouden gaan. Vooral het tractor rijden was favoriet, de meeste beesten heel aaibaar en de ijsjes overheerlijk. Tja..da's best vermoeiend ;-)



4 opmerkingen:

  1. Tante is goed bezig geweest !!!!!
    Leuke kaarten weer !

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de gekleurde birthday mooi.
    En die tante Colien had een goed idee. Uitje naar de kinderboerderij is altijd fun! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee prachtige kaartjes Colien....en een leuk fotoserie....wat een schatjes!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Colien,
    super hè, dat je van 'afval' weer zulke mooie kaarten kunt maken. Ik vind ze beide erg mooi! En dat was vast een leuke dag! Goed idee kinderboerderij. Hier logeert momenteel ons nichtje, ook al gezellig! Morgen wil ze graag met mij kaartjes maken...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien