donderdag 27 juli 2017

Week 30 van 52WTC.

Week 30 alweer en ook meteen de laatste donderdag van de maand en dat betekent een nieuwe challenge bij 52 Weeks to Christmas. Bep bepaalde het thema deze keer en zij koos voor: één of meerdere sneeuwpoppen op je kaart. Ik koos voor een papiertje uit een oude IDEE&post en de sneeuwpop van Marianne Design. 
Doe je ook mee? Dan kun je je sneeuwpop-kaartje vanaf morgen t/m volgende week donderdag linken. Je wekelijkse kerstkaartje kun je al linken in het blogbericht van vandaag.

13 opmerkingen:

  1. Schitterend kaartje, de sneeuwpop is en blíjft leuk ( ik denk dat we die deze week heel veel zullen zien!) En je achtergrondpapier is ook zo mooi!
    Fijne kampdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk achtergrondpapier, de sneeuwpop komt er heel goed op uit met z'n eigen grijs geruite achtergrondje. Hele leuke kaart!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is leuk !!!!
    En wat een leuke achtergrond !!!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat is hij leuk met dat gave papiertje op de achtergrond.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! Mooie combi het papier en deze leuke sneeuwman!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie sneeuwman, en een heel leuk achtergrondpapiertje ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig Colien,mooi achtergrond papier heb je gebruikt.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha Colien,
    heel leuk dit kaartje! Ik ga proberen mee te doen. Beetje hectisch op mijn werk. EN dat blijft tot mijn vakantie...Maar wie weet vind ik een gaatje, want het is een leuk challenge! Leuk trouwens dit papier..goed idee, vooral ;-)
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het 'oude' papier is geweldig. Matched zo goed met de outfit van de sneeuwpop.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kerstkaartje Colien,we hebben allebei dezelfde sneeuwpop gebruikt
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart, Colien! Mooie kleurencombinatie vind ik het.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit was mijn favoriete kerstblokje destijds (Winter 2015?) ik heb het tot de laatste snipper opgemaakt. Leuk om het hier nu weer voorbij te zien komen! Superleuk kerstkaartje!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien