zondag 24 september 2017

Sorry in de lift.

Dit liftkaartje maakte ik voor iemand hier in het dorp. Het is gemaakt met letterstansjes van MFT (elke letter 3 x en op elkaar geplakt) en stempeltjes van Karin Joan. Dat is de bedoeling bij lopende LiftChallenge: maak een tekst met letters en stempel hier een patroon of afbeelding op. De tekst en het lint vereisen misschien wat toelichting.
Vorige week was ik in de polder met de honden aan het wandelen. Het is buiten de bebouwde kom, dus mogen ze lekker los lopen. Auto's rijden er bijna niet, want het is alleen geschikt voor landbouw- en bestemmingsverkeer en er staan maar 2 huizen. Fietsers, wandelaars of hardlopers komen er wel en dan roep ik Suus en Briep altijd even bij me, moeten ze gaan zitten en wachten tot de betreffende persoon/personen voorbij zijn. Normaal gesproken gaat dat goed, maar vorige week even niet en rende Suus achter een mevrouw aan en hapte in haar kuit. Haar broek was nog heel en die mevrouw zei dat het allemaal meeviel en ik me geen zorgen hoefde te maken. Maar later bleek dat ze toch een klein wondje aan haar kuit had en is ze voor de zekerheid toch even naar de huisarts gegaan. Een bloemetje met dit kaartje en excuses waren dus op zijn plaats en werden goed ontvangen. 
Challenges;
CAS on Friday - Dies

12 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kaartje en wat fijn dat die mevrouw het ookkon waarderen. Wat vervelend dat je hond niet luisterde Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gemaakt Colien,dat is schrikken voor die mevrouw maar ook voor jouw denk ik.
    Groetjes JOke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dan schrik je wel........maar gelukkig goed afgelopen.
    Superleuke kaart heb je voor haar gemaakt.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk is jouw lift! Geinige stempeltjes heb je ervoor gebruikt. Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge.
    Ja, honden kunnen soms ineens raar doen, dus niet leuk zo'n ervaring. Maar die dame zal je kaart absoluut waarderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi! Gelukkig liep het goed af en heel lief van je!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oeps, die Suus... Het kaartje is in ieder geval echt prachtig, leuk die hondenpootjes op het lint! (als verwijzing naar Suus die door het lint ging!) het maakt vast veel goed. Ik vrees dat ik met onze Nuts heel veel sorry kaartjes nodig heb. Niet omdat ze in kuiten bijt maar wel omdat ze met haar vieze modderpoten enthousiast tegen iedereen aan springt en het in de zomer heerlijk vind om aan blote benen te likken....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou zo hoort het! Hoe anders dan toen mijn moeder in haar kuit werd gebeten door een hond. Er kon nog geen sorry vanaf. Mijn moeder heeft een zware antibiotica kuur gehad en 4 maanden met en wond gelopen...je kaart zal zeker weten gewaardeerd worden. En hij is ook nog heel leuk!
    Dat lint....hihihi.....gaaf!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie lift, heel leuk kaartje! Dat zal zeker gewaardeerd worden, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh jeetje, wat vervelend zeg. Gelukkig was het een bescheiden wondje, zo te lezen. Wel fijn dat je een bloemetje hebt gebracht, zal een hele schrik geweest zijn voor haar (en voor jou).
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O, dat kan ik me voorstellen dat je je daar rot bij voelde. Super attent van je om dan even langs te gaan! Onwijs leuk je kaartje, helmaal met dat lintje. Dank je wel Colien!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey Colien,

    Oh, deze is super mooi gemaakt! Tof ideetje, denk dat ik het ga lenen...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow, wat een mooie kaart Colien. Mooi gelift in prachtige kleuren. Leuk dat je meedoet met CAS on Friday. Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien