dinsdag 19 september 2017

Squash fold card.

Toen Nelly en Larissa afgelopen woensdag een ochtendje kwamen knutselen, maakten we eerst de Post-it doosjes, daarna de kerstkaarten en toen hadden we nog tijd over... Nelly wist nog iets leuks om te maken: een squash fold card. Het zag er heel ingewikkeld uit, maar het bleek niet zo moeilijk.
Een stuk cardstock van 21 x 21 was de basis. Verder had je nog wat kleinere stukken nodig in een ander kleurtje. Daarna was het een kwestie van rillen en vouwen. Vervolgens kwam er wat stempelwerk aan te pas op wit papier en tot slot een lintje om het geheel af te maken. Zeker een modelletje om nog een keer te maken!
En ja, ik zal het lintje nog even netjes afknippen ;-)
Vandaag een lange werkdag, want vanavond is het informatie-avond voor de tweedejaars. Wel leuk om (hopelijk) alle ouders van mijn mentorleerlingen te zien.


8 opmerkingen:

  1. Dit is zeker een leuk en origineel model. Heel gaaf!! En ik 'mag' ook vanavond...inderdaad een lange dag! Tot zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk model en in mooie tinten, gaaf! Hier nummer drie die vanavond informatieavond heeft :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Ik zag het model al ergens anders. Heb je afmetingen en rilmaten? Het is een leuk model en ideaal om wat lint op te gebruiken.
    Succes jullie alle drie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er leuk uit, Colien. Net als Sarah ben ik wel benieuwd naar het patroon...
    En ik hoop dat je je lange werkdag goed doorstaan hebt. En dat er veel ouders op de informatieavond waren.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jaa. hij was ook zo leuk om te maken.
    Die ga ik onthouden, kan er veel verschillende dingen mee maken.
    Nog bedankt voor het gezellige ochtendje knutselen. Altijd leuk!
    Succes vanavond bij de informatie avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk model en heel vrolijk door de mooie kleuren. Ook je twee kaarten met de grote puffy cijfers zijn mooi geworden. Ik hoop dat er veel ouders komen, succes met de lange dag.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart is het geworden. Ik heb dit modelletje op you tube ook al voorbij zien komen. Misschien toch eens proberen, al ben ik niet zo een held in vouwsels. Je gepaperpiecede bloem vin ik ook prachtig. Mijn reactie is een dagje later, ik moest namelijk zelf naar de ouderavond bij mijn tweedejaars!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien