zondag 22 oktober 2017

Happy b-day en workshop pompoen...

Hieperdepiep....Hoera! Vandaag is Mariken jarig. En als het goed is, heeft ze deze kaart al ontvangen.... Het is een schudkaartje geworden met papiertjes uit de laatste IDEE&post. 
Het schudgedeelte is gevuld met sequins en kraaltjes, passend bij de kleur van de papiertjes. De bloemetjes en het tekstje zijn stempeltjes van Lawn Fawn. 
Gisteren heb ik een leuke workshop gevolgd bij Fay-Jet. We gingen een pompoen omtoveren tot kabouterhuis. Het was serieus werk, zoals je ziet. Niet eens gemerkt dat de foto gemaakt is.... ;)
De meesten kozen voor één grote pompoen, Danielle en ik maakten een huisje met verdieping door 2 kleinere pompoenen te stapelen. Op Facebook zie je nog meer resultaten. 
Vandaag een dagje rustig aan, misschien nog wat fröbelen met m'n nieuwe spulletjes..
Challenge;
Knutsels en Kadootjes - Schudkaart
Freshly Made Sketches - FMS309

17 opmerkingen:

  1. Hele leuke schudkaart! Mooi gemaakt en leuk met die bij erbij Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel moo kaartje heb je voor Mariken haar verjaardag gemaakt Colien, zo een gaaf schudkaartje
    en je pompoenen kabouterhuisje is ook fantastisch mooi...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een lief kaartje heb je gemaakt, leuk dat kleine bijtje erop, je workshop is ook goed gelukt zie ik met het kabouterhuisje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk vrolijk kaartje voor Mariken...en wat een gaaf pompoenenkabouterhuis heb je gemaakt!!!!

    fijne zondag liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk kaartje, mooi resultaat,
    toffe pompoen !
    fijne zondag,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart en zo leuk dat met die pompoenen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk dat huis !!!!!!
    Mooie kaart voor Mariken !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele leuke schudkaart, Het pompoen huis is super.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk idee, zo'n pompoenhuis! En je schudkaart is prachtig, ik hou van die kleur!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Supermooi en leuk schudkaartje voor Mariken! En goed bezig geweest met die pompoenen. Leuk gedaan, een buisje met een verdieping.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat voel ik me jarig vandaag! Al die leuke en lieve post bij mijn ontbijt! Ja, ik heb netjes alles dichtgelaten en vanochtend volop genoten! Dank je wel voor je supergave kaart!! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Your shaker card is so sweet! And I love the pumpkin house! Glad you joined us at FMS!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk shakertje voor Mariken en je pompoenhuisje ziet er wel heel gezellig uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. This is such a clever idea to make a shaker card using this sketch! Your little bee is so cute! Thanks so much for sharing it at Fresly Made Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. LOVE your card and your amazing pumpkin!!! I like that the bee is headed to the sparkly shaker. Thank you for playing along with us at Freshly Made Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien