dinsdag 24 oktober 2017

Sent with love en buit Paperpassion.

En hier het tweede kaartje dat ik zondag maakte met spulletjes uit de laatste IDEE&post. Bij het papier met de eikeltjes moest ik toch meteen denken aan Eline's eekhoorn. Dus die kwam erop :) Ook hier weer de 'for you'- woordstans gebruikt en ook de 'Sent with love' stempel zit in de kit. 


Jullie hadden nog foto's tegoed van mijn 'buit' op Paperpassion. Bij deze.... Zoals jullie zien, heb ik flink gescoord op de beurs, ik kan weer even vooruit! :)
Bedankt voor je bezoekje en graag tot morgen bij het Kleurenkaartenteam....
Challenges;
Hobby Vision - herfst
Sketch Saturday - #486

16 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart! Mooi met die eekhoorn erbij Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gave kaart maar in de titel heb je ook over de buit van Paperpasion...heb je goed verborgen zie ik, ha ha fijne dag Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je maakt ons meer en meer nieuwsgierig naar je buit van Paper Passion hoor!
    Heel mooi kaarje met dit toffe eikenootjespapier. De eekhoorn blijft een schatje, mooie woordstans ook!
    Fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. lief kaartje, ..nu de buit nog!!

    fijne dag liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat papier is echt zo leuk, zeker met het eekhoorntje erbij. Mooi kaartje! Volgens mij heb je je enorm ingehouden op de Paper Passion, ik zie geen buit ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. grappig en lief kaartje ! mooi gemaakt !
    tot morgen,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk kaartje, Colien!
    Je houdt de spanning er nog even in met je Paper Passion buit...
    Tot morgen,
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou lekker geslaagde buit heb je meegenomen van de Paper passion!! wat een leuke dingen, veel plezier ermee.......

    Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tof kaartje.
    Leuke buit. Die donuts van LF heb ik ook maar ik heb er nog geen kaartje meegemaakt! Dat wordt weer FUN al je spulletjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Toffe buit, leuk om te zien wat je allemaal gekocht hebt! En leuk ook om mee aan de slag te gaan. Dat is iets om je op te verheugen, toch?! Dit is ook weer een superleuk kaart! Gaaf dat eikeltjespapier in combinatie met de eekhoorn.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Daar hoort zeker het eekhoorntje bij, perfecte match zijn ze. Heel tof kaartje.
    & je buit is ook super, daar kun je lekker mee aan de slag. Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk kaartje!! Dat papier is Superleuk.
    En je buit is geweldig. Je hebt lekker veel papier gescoord, zaterdag was er geen zwart meer en....
    Ik heb trouwens de andere stans, met merry Christmas. Niet op deze beurs gekocht, anders had je hem wel zien staan bij de foto....gaaf he?
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superlief deze eekhoorn (ben dol op eekhoorntjes!) en perfect bij het eikeltjes papier. Je buit zag ik al op Insta.. kwijl....

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig herfstkaartje Colien, zo een schattig eekhoorntje erop
    en er is heel wat in je mandje gevallen op de beurs...
    daar gaat zeker weer heel wat moois mee gemaakt worden.

    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. VERY nice work! I love your elements on this card....that squirrel is SO cute! Thanks for joining in on the fun at Sketch Saturday...come play again with us soon.

    Beverly S./DT

    BeantwoordenVerwijderen
  16. This is a super cute and vibrant card! Love it! Thanks for joining us at Sketch Saturday!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien