maandag 20 november 2017

Reminder 4-Season Swap Challenge.

Vandaag laten NellyLarissa en ik alle drie een reminder zien voor de lopende challenge op ons 4-Season-Swap-blog en op Facebook. Nelly wilde graag deze maand graag 4 verjaardagskaartjes van 10 x 10 cm. 
Ik heb dit keer gekozen voor 4 kleine kaartjes met verschillende diertjes die ik vorige week kreeg van Daniëlle op ons verjaardagsfeestje. Ze zitten/zaten met 8 op een vel en daarvan heb ik er nu dus 4 gebruikt. Uitgangspunt voor de kaartjes was de sketch bij Cheerful Sketches. Dat was nog een hele klus om alles op zo'n klein formaatje te krijgen, maar het is gelukt.
Met de allerlaatste restjes papier uit de laatste IDEE&post heb ik de 4 kaartjes beplakt. Uit de set heb ik alleen nog 1 envelopje over. Ja, en de stempelset en glitterpen, natuurlijk....
De tekststempeltjes zaten ook in de set, ze zijn klein maar fijn, hartstikke handig voor de kleine kaartjes. Bij elk kaartje heb ik nog een bijpassend knoopje gezocht.
Het is een pittige opdracht deze keer, kost wel wat tijd, maar je hebt wel meteen 4 kaartjes klaar, dus doe mee! Er zijn al verschillende deelnemers, erg tof, maar we hopen met deze reminder nog meer mensen uit te dagen om meer inzendingen te krijgen.
Straks nog een berichtje hier op mijn blog, dan de uitslag van de Birthday Blogcandy.....
Challenge;
Cheerful Sketches - Sketch november.

14 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze leuk Colien!!!
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze geweldig!!! Leuk al die kleuren en vrolijke diertjes. Echt top!
    Ik maakte vorig weekend al 4 10 op 10 kaartjes, maar ik had niet aandachtig gelezen dat het ook verjaardagskaarten moesten zijn. Ik maakte namelijk 4 kerstkaartjes, niet erg die komen altijd van pas.
    Gisteren laat maakte ik wel 4 juiste kaartjes☺

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha, wat een leuke felle kaartjes zijn het geworden ! top hoor
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaarten! Lekker vrolijk en gave dieren Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn ze leuk geworden, deze kleine kaartjes, ik hou ervan! Hier ook nog een keer, van harte gefeliciteerd! Heb je een leuke verjaardag gehad, met veel post Hopelijk was m'n kaartje op tijd...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaartjes Colien! Superleuk!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook al zo tof! Knap hoe je alles zo leuk hebt weten te combineren.
    Ik wou dat ik dat eens kon, haha.
    Fijne dag nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig deze kleurrijke serie, heel mooi! Leuk maatje ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze zijn hartstikke leuk Colien. Knap om de sketch op zo'n klein kaartje toe te passen.
    En knap je hele iDEE&post op!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke reeks! Knap gecombineerd allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuke kaartjes zijn het geworden...en het is idd passen en meten om alles erop te krijgen.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gezellige serie 10 x 10 kaartjes! Zal inderdaad passen en meten zijn geweest om alles erop te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey Colien, proficiat met je verjaardag!! Ben benieuwd hoeveel kaarten je gekregen hebt.
    Deze zijn ook super. Wat een vrolijke kleurtjes heb je voor deze kaartjes gebruikt! Leuke serie!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een vrolijkerds Colien, ik word er helemaal blij van!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien