maandag 11 december 2017

Veel geluk.

Allereerst bedankt voor jullie lieve reacties op mijn nieuws van gisteren, erg leuk om te lezen! En vandaag nog maar een kaartje voor een nieuw huis. Dit keer voor mijn bloem-collega Tini. Zij verhuisde al een paar weken geleden, maar het was er nog niet van gekomen om een kaartje voor haar te maken. Gisteren is het gelukt en ik heb weer voor een wiebelkaartje gekozen. Het houten huisje wachtte al heel lang op een bestemming en vandaag mag het mee richting Gorinchem...
Challenges;
De Egel - Geen vierkant of rechthoekig
AnMa Creatief - alles mag

15 opmerkingen:

  1. heel erg mooi en leuk ! tof modelletje
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi gedaan! En mooi op de foto gezet.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Reacties
    1. Super tof dat je meedoet met onze 'Geen vierkant en rechthoekig' Challenge !
      Bedankt voor je deelname en veel succes.

      {Challengeblog De Egel}
      {Hobbywinkel De Egel}

      Verwijderen
    2. Hoi Colien,

      Ik weet niet of je er wat aan hebt.
      Maar na mijn reactie achter gelaten te hebben kwam er
      een Delivery Status Notification mail binnen met de volgende tekst erin:


      Error Icon
      Message not delivered
      There was a problem delivering your message to colien@kpnplanet.nl. See the technical details below, or try resending in a few minutes.
      The response from the remote server was:
      550 5.0.0 Mail rejected.


      Final-Recipient: rfc822; colien@kpnplanet.nl
      Action: failed
      Status: 5.0.0
      Remote-MTA: dns; mailin.kpnmail.nl. (213.75.3.30, the server for the domain kpnplanet.nl.)
      Diagnostic-Code: smtp; 550 5.0.0 Mail rejected.
      Last-Attempt-Date: Sun, 10 Dec 2017 23:34:19 -0800 (PST)

      Verwijderen
  4. Wat een leuke kaart en een gaaf model zo!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt leuk zo'n wiebelkaart, tof idee om hiervoor te gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk verhuis-wiebelkaartje, leuke verrassing nog voor je collega!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke wiebelkaart! (had er nog nooit van gehoord..) Er hangt zelfs een klein sleuteltje aan, gaaf!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk kaartje voor je collega Colien

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook dit is weer een heel leuk wiebel verhuiskaartje Colien...leuke details erop...
    lieve groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey Colien,
    deze is ook gaaf zeg! Leuk model en wat de Egel schrijft krijg ik altijd via de mail binnen als ik bij jou gereageerd heb. Ik doe er verder niks mee, omdat ik weet dat mijn reactie wel gepubliceerd wordt.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuke kaart en blijft gaaf hoor, zo'n wiebelkaart. Gezellig dat je meedoet bij AnmaCreatief.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien