donderdag 14 december 2017

Week 50 van 52 WTC.

Donderdag is kerstkaart-dag.... Vandaag nog een kaartje met de spulletjes van Karin Joan/Marianne Design. Ongeveer dezelfde opzet als het vorige kaartje, alleen hier de mooie, grote woordstans erbij gebruikt. Je vindt het kaartje ook op het 52 Weeks to Christmas blog, samen met Ingrid mag ik deze week wat inspiratie brengen.


Zijn al jullie kaarten al (op weg) naar de ontvangers? Of doen jullie nog een rondje mee deze week? Misschien al als voorraad voor volgend jaar? Doe gezellig met ons mee!


Eerst nog even de winnaars van de Elves-challenge;
Er waren 18 deelnemers met hele mooie creaties, dankjewel!
Degene die als winnaar uit de bus kwam is Margreet.

Dan de top 3!, gekozen door het DT:
1; José en Maura staan samen op de eerste plaats
3; Bea

Proficiat dames met jullie top 3! notering.José en Mauro mogen beide gastdesigner zijn en Trijntje is de komende maand ook gastdesigner, omdat zij deze maand heeft overgeslagen. Dus volgende keer hebben we 3 gastdesigners, heel leuk!
Challenges; 
Christmas Card Throwdown - Pick a previous challenge from 2012 or 2013 (sketch #1 jan 2012)

18 opmerkingen:

  1. Heel leuk vrolijk kaartje, hier zijn de kaartjes op de bus, alleen nog wat rond brengen.

    fijne dag liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toffe kerstkaart Colien!
    Fijne donderdag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke fleurige kerstkaart!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart! Ik moet toch ook maar eens kijken naar dat kaarsen-setje. Mooie combinatie heb je ermee gemaakt Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook weer mooi, Colien. Heb je je malletje nog teruggevonden?
    Ik ben mijn kerstkaarten nog aan het schrijven (maar daar ben ik meestal veeeeeeel later mee, en voor het eerst in jaren heb ik genoeg zelfgemaakte, dankzij 52WTC!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooie kaart Colien ! Mijn kaarten zijn al verstuurd, maar ik heb ze nog niet allemaal getoond, en ben ook al bezig aan voorraad voor volgend jaar ! Nog een dikke proficiat aan alle winnaars ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend hoor Colien ,mooie kaarsen erop .
    Heb nu de helft van de kaarten verstuurd ,de rest morgen .
    Groetjes van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi kaartje met de sfeervolle kaarsjes.. De kaarsjes kunnen nu al wel aan het is hier zo donker en het regent zo hard..saaisaai..

    liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zag de kaarsjes en dacht dat ik dit kaartje al gezien had. Maar nee, hij is echt anders. Heb even gekeken ;-) Mooi ook, de grote woordstans staat er gaaf bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart Colien.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk Colien deze en die vanhoeronder ook. Superleuk gemaakt. Mooie kaarsjes. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi dit kerstkaartje Colien, leuke sketch heb je uitgewerkt
    en heel erg bedankt voor je mooie kerstkaart die ik vandaag in de bus vond
    Prachtig met het nativitythema erop..
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig kaartje Colien, mooie kleuren heb je gebruikt.
    Fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig kerstkaartje Colien!!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi met die kaartjes en de mooie kleuren. Mijn kaartjes zijn de deur uit. Maar ik ben nog helemaal in de sfeer, dus ik blijf maar door gaan. Ik kan in 2018 gewoon elke week meedoen als ik zo nog efkes doordoe ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik bedoelde in mijn eerste zin KAARSjes 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  17. The bold sentiment is lovely with the little candles and pretty papers. Thanks for playing along at Christmas Card Throwdown.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. A beautiful card - very traditional in some ways, but the turquoise shade of green gives it a modern feel. Thank you for joining us at the Christmas Card Throwdown.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien