dinsdag 20 februari 2018

Post voor .....

In de eerste nieuwsbrief van de laatste IDEE&post plaatste Miranda een oproepje om een kaartje te maken voor iemand anders die ook het pakket ontvangt. Je kon je daarvoor aanmelden en daarna heeft Miranda een verdeling gemaakt en doorgegeven voor wie je een kaartje mocht maken.Een leuk initiatief! Mijn kaartje is voor Miriam, best leuk omdat ik haar niet persoonlijk ken. Ik heb papiertjes + embossingmal uit een vorige kit gebruikt en die gecombineerd met de Craft Dates malletjes van MD en tekstjes uit de laatste IDEE&post. De kaart is vrijdag op de bus gegaan en ik kreeg gisteren een berichtje dat Miriam em inmiddels ontvangen heeft én dat ze het een leuk kaartje vindt... was toch spannend! :)
Challenges;
Less is More - Dry embossing
CAS(E) this Sketch! - CTS#259

13 opmerkingen:

  1. Dat is altijd spannend, een kaartje maken voor iemand die je niet persoonlijk kent.
    Het is een hele vrolijke kaart, ik zou hem wel in de bus willen vinden hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat kan toch niet missen...zo’n gezellige en vrolijke kaart daar word je blij van. Tof, al die verschillende designpapiertjes. Tot zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart! Lekker vrolijk Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk vrolijk kaartje Colien.

    Groetjes,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk idee en een gaaf kaartje, grappig is dat schaartje en de leuke tekst!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is hartstikke leuk, lekker fleurig!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk en vrolijk kaartje. Mooie geemboste achtergrond.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben benieuwd wat Miriam er van vind. Ik vind hem prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is wel heel moeilijk om deze kaart 'niet' leuk te vinden! Zeker voor iemand die graag knutselt. Hij is super! Het schaartje lijkt net echt!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk idee! Een kaartje voor een medeknutselaar moet wel goed zijn met een schaar en deze gave tekst erop.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien