maandag 19 februari 2018

Reminder 4-Season Swap Challenge: Winterkaart.

Goedemorgen, daar zijn we weer met een reminder voor de lopende challenge.
Dit keer zijn er nog niet zoveel inzendingen, dus bij deze nodigen
we je uit om mee te doen. De opdracht voor januari is: maak een Nieuwjaarskaart.
Je kunt je kaart tot en met vrijdag maart HIER linken. En heb je zelf geen blog, dan kun je je kaartje ook plaatsen op onze Facebook pagina; 4-Season Challenge Facebook. 
Zondag 4 maart maken we de top 3 bekend en op maandag 5 maart gaat dan de nieuwe challenge van start.
Als organisatoren van de challenge hebben we (Nelly,  Larissa en ik) weer een reminder gemaakt om jullie te inspireren. Mijn kaartje bevat papiertjes en tekststempeltje uit het Swap-pakket en stansmalletjes van Marianne Design. Tot slot een lijntje gedoodeld en touwtje bovenaan geknoopt: klaar!
Ik ga snel bij mijn teammaatjes kijken wat zij hebben gemaakt. Fijne (werk)week, allemaal!
Challenges;

13 opmerkingen:

  1. hahaha, wat leuk gemaakt die thermometer er bij ! het is hier inderdaad rillen 's morgens, vooral de kids die met de fiets vertrekken... brrr
    leuk kaartje
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent de laatste van de drie die ik bezoek en ook jouw kaart is weer heel leuk en winters. Hij staat op mijn to do lijstje van de komende twee weken. Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijke winterkaart Colien.
    Je hebt er weer iets heel leuks van gemaakt.

    Groetjes,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat thermometertje erbij is erg leuk! Gaaf kaartje, Colien! Ook je wiebelkaart van gisteren met de schattige afbeelding.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk die pinguïn op de slee. Thermometertje is echter het allerleukst. Gaaf is dat.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tof kaartje, leuk die pinguïn op zn slee.
    En de thermometer maakt het af, top!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk deze pinguïn op de slee !!!!!
    En de thermometer, top !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk kaartje met die pinguin erop.
    En de stempel maakt hem helemaal af.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leukerd!!
    Tja ik heb een zwak voor pinquins, ze zijn zo grapig..

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk en fris kaartje! Pinguin en thermometer zijn supertof!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. That penguin is adorable! And I love the hand-drawn frame around the card base. Thanks for joining us at Freshly Made Sketches this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Now isn't this fellow fabulous?!! Such a fun card. Glad you joined us this week at FMS!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien