De laatste woensdag van de maand juni, dus tijd voor het kleurenkaartenteam van Martina! Deze maand koos Nelleke kersenrood bij het limoengroen van vorige keer. Onderstaande inspiratiefoto was bijgevoegd:
Vandaag is Peter jarig en voor hem maakte ik een kaartje met sneakers (malletjes van Marianne Design). Lekker simpel, al zijn het kleine onderdeeltjes, die best wat moeite hebben gekost om netjes te plakken. Het is een klein kaartje, want de doorsnede van de cirkel is 12 cm. De tekstjes zijn van Nobody Else.
Straks ga ik weer naar Breda, de derde keer in 2 weken. Dit keer om te lunchen met oud-collega's Liesbeth, Mariken en Tien. Gezellig om elkaar weer eens te zien en bij te kletsen. Eind van de middag ga ik naar school = werk voor het afscheidsfeestje van collega Willy die met pensioen gaat. En zo is de dag weer snel gevuld.




Hey Colien,
BeantwoordenVerwijderenWat een toffe kaart voor een jonge kerel!
Geniet van het etentje straks!
Liefs,
Nancy
wat een mooi kaartje met de leuke KKT kleuren wat een gave sneakers heb je gebruikt
BeantwoordenVerwijderengefeliciteerd met Peter en een fijne dag met je collega's
groetjes Ellen
Superleuke kaart met de sneakers. Liefs Chantal
BeantwoordenVerwijderenleuk sportief kaartje, snap dat het priegelwerk was, fijne dag gewenst
BeantwoordenVerwijderenEen originele kaart ! Craft Groetjes, Carla 🍀
BeantwoordenVerwijderenGave kaart en veel plezier!
BeantwoordenVerwijderenGave kaart !!!
BeantwoordenVerwijderenGefeliciteerd !!!
Fijne dag !
Een hele toffe kaart, leuk die schoenen in die knalkleur.
BeantwoordenVerwijderenLieve groetjes Miranda
Wat een leuke kaart!! Die gympen zijn zo echte blikvangers.
BeantwoordenVerwijderenGeniet van je dag!!
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde
Helemaal leuk deze kaart met de toffe gympen !
BeantwoordenVerwijderenKlinkt in elk geval als een gezellige dag.
BeantwoordenVerwijderenEn je kaart is leuk met die rode sneakers!
Een leuke kaart met stoere basketballers.
BeantwoordenVerwijderenToffe kaart met de rode sneakers!
BeantwoordenVerwijderenvast een leuke dag geweest!
Groetjes
nancy
Heel gaaf die sneakers op de kaart, leuke kaart geworden zo. Mooie combinatie he? Groet, Nelleke
BeantwoordenVerwijderen