Week 26 inmiddels en ondanks de warme temperaturen ook deze donderdag weer kerstkaartjes. Ik maakte ze gisteren met, net als de kaartjes van vorige week, plaatjes uit Eline's knipvel van Marianne Design en papiertjes van DecoTime.
De tekstjes komen uit een stickerboekje van Studio Light. Tot slot bij elk kaartje wat enameldots geplakt. Natuurlijk ben ik niet de enige die een kerstkaart plaatst vandaag. Kijk voor inspiratie op het 52 Weeks to Christmas blog, want daar laten Bep en Ineke een voorbeeldkaartje zien. Natuurlijk hebben de andere dames van het DT ook weer een kerstcreatie gemaakt, via het blog kom je bij hun terecht. Nog t/m vanavond 23.55 uur kun je meedoen met de maand-challenge en HIER kun je jouw kerstkaartje met een dorpje, huisjes of straatje linken.
Vandaag een rustig dagje op school = werk, gelukkig maar! En vanavond ga ik weer naar keramiek-les bij 'In de tuin van de kunstenaar'. Ik ga alle losse onderdelen (bloemen, blaadjes en bijtjes) vastmaken op mijn vogeldrinkschaal.

Challenges;
ABC Christmas Challenges - L is for Let it snow
The 12 months of christmas - Anything goes



.png)










.jpg)











