
Gisteren was het Vaderdag en gaven we, mijn 3 zussen en ik, mijn vader een kaart met Tegoedbon voor een lunch of diner naar keuze.
Het was een last-minute knutsel, gisterochtend nog gemaakt, omdat de afgelopen week een beetje druk was. We hadden het er als dochters al over gehad om zoiets te geven, want onze ouders zijn pasgeleden verhuisd naar een kleinere woning en ze hebben een boel spullen weggedaan. En wat ze nog nodig hadden in om rondom het nieuwe huis hebben ze meteen zelf aangeschaft. Vandaar onze keuze om eens met pa en ma + 4 dochters een keer uit eten te gaan was snel gemaakt en hij kijkt ernaar uit!

Challenges;
Dutch Card Lovers - Een kaart met eten











.jpg)











