Ook op de nieuwe locatie kregen we een hartelijke ontvangst van Marlous en de andere dames, keken we onze ogen uit naar het ruime assortiment in de netjes geordende winkel, kregen we goede adviezen en een drankje aangeboden, echt superfijn! Ik kocht behoorlijk wat spulletjes, zoals je ziet, maar veel met korting. Op alles van Marianne Design ging 20% af (de die-cuts zelfs voor de helft van de prijs) en de stempels waren met 46% korting vanwege de 46e verjaardag van één van de medewerkers.
En bij de kassa kregen we ook nog wat leuke goedies, zo lief! Na ons bezoek aan de winkel gingen Daan en ik lekker lunchen aan de Turfkade en vervolgens al kletsend weer op huis aan. Het was een geslaagd uitstapje. 's Avonds gingen Rolf en ik eten bij mijn ouders en zijn we nog samen naar de afsluitende avond van het seizoen in Xinix geweest. Vannacht was het hier noodweer rond 03.00 uur met veel donder, bliksem, wind en regen. Suus vond het spannend, dus zijn we een half uurtje beneden geweest. Briepie sliep (lees: snurkte) gewoon door. Gelukkig weinig schade, op een doorgezakte Vlinderstruik na valt het allemaal mee.
Freshly Made Sketches - #742











.png)










.jpg)







