Posts tonen met het label Bedankt. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Bedankt. Alle posts tonen

woensdag 18 maart 2026

Dankjewel!

Vandaag een bedank-kaartje dat ik maakte naar aanleiding van een sketch. Niet een heel makkelijke sketch, dacht ik, maar het viel mee. Alleen even puzzelen met de kleurtjes en printjes, maar uiteindelijk wel naar mijn zin.

Geen vrije dag vandaag: vanochtend nog 2 uurtjes kunst-uur lessen in de CKV week en vanmiddag een stagebezoek. Daarna m'n kerstkaartje maken, tussendoor even gaan stemmen en vervolgens de pubquiz afronden die we vrijdag mogen organiseren op een bedrijfsfeestje....  

Challenge; 

Creative Sketchy Girls - Sketch 112


 

vrijdag 12 december 2025

Bedankt.

De kerstkransenactie die we op school hadden tbv de Roparun en Alpe d'HuZes was een groot succes. En er zijn een aantal mensen die vandaag een bedankje krijgen voor hun bijdrage in de vorm van (gedeeltelijke) sponsoring.
Ik maakte simpele labels die passen  bij de flessen wijn die de sponsoren krijgen. Niks geen poespas, maar gewoon doeltreffend.

De tentamenweek zit erop en ik heb gisteravond meteen alle theorietoetsen nagekeken. Om half 10 was ik klaar en gaar, haha. Vandaag lekker een dagje creatief bezig zijn met KC lessen in leerjaar 1. Wel met een vestje aan in de juiste kleur, want het is vandaag paarse vrijdag.



 

vrijdag 16 augustus 2024

Bedankt.

Toen ik het adres van Lore vroeg aan Ank, wilde ik ook graag haar adres weten. Toen ik het ontving, schreef ik terug dat we onze vakantie bij haar in de buurt hadden geboekt en vroeg ik of ze nog leuke uitjes wist in de omgeving. Ank stuurde een heleboel tips, waar we dankbaar gebruik van hebben gemaakt. Dat verdient een bedank-kaartje en dat zie je hier. Papiertje uit een oudere IDEE&post gecombineerd met nieuwere van Craft Sensations en de tekstmal van Joy! Ik kreeg al een mailtje van Ank dat ze de kaart erg leuk vond.

Challenge;

Cheerful Sketches - sketch augustus (2e inzending)




 

dinsdag 14 november 2023

Bedankt.

 
Afgelopen vrijdag hielp Saskia me met het voorbereiden van de hapjes voor ons feestje. Haar zoontje Dex kwam mee en dat zorgde voor gezellig gekwebbel. Hij blijft kletsen, heerlijk! Voor mij dan, want ik maakte em maar anderhalf uur mee. Volgens Sas begint hij met praten, zodra hij wakker is en stopt het pas als hij zijn bed in gaat. 

Ik maakte een bedank-kaartje met oud paddenstoeltjes-papier van Eline's winterhuis. Ik stopte het bij een plantenbakje, dat ik kocht tbv de Roparun. Het team De Buitenbeentjes is weer van plan om volgend jaar aan deze estafette-loop deel te nemen en geld in te zamelen voor palliatieve zorg van kankerpatiënten. Meteen een goed doel gesteund.

Vandaag ben ik thuis, want de Kunst en Cultuurlessen lukken even niet met de gipsarm. Vanavond komen Nel en Daan hierheen, dan gaan we de challenge-kalender 2024 voor het 4 Season blog samenstellen en de uitdaging voor volgende maand uitproberen. Dat wordt voor ons ook nog een dingetje, haha.

Challenge;

Sketch Saturday - sketch 738


zaterdag 23 september 2023

Bedank-labeltjes.

 

Via de verkoopsite op Facebook had ik verschillende malletjes en stempels verkocht. In de enveloppen ging steeds een klein label als bedankje voor het overnemen mee. Ik had deze labeltjes nog op voorraad en die kwamen goed van pas voor aan kaarsen in pot toen ik 2 schatten van collega's wilde bedanken die mijn lessen over hebben genomen, zodat ik met Suus naar het dierenziekenhuis kon. Hartstikke lief, ook al zijn het hun invaluren ;)

Vanmiddag komt Els fröbelen, de appeltaart staat al in de oven, is bijna gaar. We gaan herfstkaartjes maken en Els wilde ook met de pauw van Marianne Design aan de slag. Eens kijken wat allemaal gaat lukken tussen het kletsen door. ;)



woensdag 14 oktober 2020

Hartelijk bedankt.

Op de valreep nog een kaartje voor de uitdaging op het Marianne Design challenge blog. Het is een kaartje geworden met de cirkelmal en lag al een tijdje in delen op de knutseltafel. Het kwam er niet van om em af te maken. Dit weekend alleen maar met de Missees bezig geweest en al 3 lange en/of drukke werkdagen achter de rug. Het was erg leuk vandaag in de Biesbosch, ik heb dan ook geen spijt dat ik mijn vrije dag heb opgeofferd, maar ik mis toch wat knutseluurtjes. Gelukkig had ik de kerstkaartjes voor morgen zondag al gemaakt, dus die kan ik morgen laten zien. Graag tot dan! Wij gaan zo nog even uit eten bij een eetcafé in de buurt: #supportyourlocals....


Challenge;

Marianne Design - Herfst

gebruikte materialen:

PB7059 - Autumn wispers papers bloc

LR0677 - cirkel mal

CR0221 - Hartelijk bedankt

COL1410 - Eline's eekhoorn

CR1420 - Herfst


 

woensdag 23 september 2020

Wegloopactie.

Gisteren waren onze honden Suus en Briep ontsnapt. Rolf was fietsen en ik was op school = werk en de Heidewachteldames liepen vrolijk rond, terwijl de deur open stond. Geen idee hoe het heeft kunnen gebeuren, maar dankzij onze lieve buurvrouw zaten ze weer netjes binnen toen Rolf thuiskwam. 

Gisteravond kwam de buurvrouw vertellen dat ze de honden op het grasveldje in de buurt los zag lopen en dat vond ze raar, omdat ze ons niet zag. Toen ze ze riep, begonnen ze te blaffen en dat vond ze eng, ze houdt niet zo van honden. Ze heeft toen, heel slim, de hulp ingeschakeld van een mevrouw verderop in de straat. Die heeft een hondenuitlaatservice, dus die weet wel hoe ze kunt 'lijmen'. En dat lukte wel met een hondenkoekje, zeker bij Briepie. ;)

Natuurlijk hebben we gisteren de buurvrouw (ruim 75 jaar) hartelijk bedankt toen ze het kwam melden en is Rolf ook naar de andere mevrouw geweest om haar te bedanken en excuses voor de overlast aan te bieden, maar een klein bedankje leek me wel gepast. Dus vanmorgen al vroeg aan de fröbel gegaan, 2 Milka-repen gepimpt met een kleurige wikkel en die afgegeven bij beide dames. 

Het blijft een raadsel hoe die 2 naar buiten zijn geglipt en gelukkig wonen we in een heel gemoedelijk dorp, een rustige straat met weinig verkeer én hebben we oplettende buren. Als de buurvrouw niks had gezegd gisteravond hadden we het niet eens gemerkt, ook alles in huis stond nog netjes op zijn plaats... het had heel anders kunnen aflopen. De honden hebben gisteravond wel behoorlijk liggen snurken (en nu weer/nóg), stiekem erg moe van hun avontuur!


Challenges;

CAS(E) this Sketch! - CTS390 (first creation)









Cupcake Inspiration Challenge -  #502 (first creation)








Color Throwdown - ctd612 (second creation)









Sketch 'N Scrap - #178 (second creation)



dinsdag 30 juli 2019

Reuzenrad.

Rolf is echt fan van de Tour de France en keek graag naar de etappes. Het was vorige week een aantal middagen zo heet dat het binnen beter was dan buiten, dan keek hij tv en maakte ik wat kaartjes. Deze had ik nog niet laten zien, dus bij deze. Ik gebruikte er papiertjes uit het Summer Dreams blokje van EchoPark voor (net als bij de zomerse puppy en de meloentjes van gisteren) en het chipboard reuzenrad hoort daar bij. Het tekstlabeltje komt uit een blokje van een de Action. Met deze kleurtjes kom ik al een beetje in de sfeer van het Kleurenkaartenteam van morgen, doen jullie dan mee?
We zijn nog steeds aan het genieten van de vakantie in Twente, heerlijk. Gisteren al vroeg opgestaan en een flinke wandeling gemaakt met de honden. Daarna kregen ze ijsje: ik doe een laagje water met wat brokjes in een lege biogarde-beker, nachtje in de vriezer en het is dolle pret. 's Middags waren we in Zwolle, daar hebben we een stadswandeling gemaakt en genoten op het terras. 's Avonds ben ik nog even in de sauna gedoken en daarna hebben we 2 afleveringen van Games of Thrones gekeken. We liepen wat achter, nu lekker de tijd voor. 
Tot morgen bij het KKT!
Challenge;
Papercraft Challenges - Challenge 42: Sketch

vrijdag 2 november 2018

Thanks

Vandaag een snel kaartje voor een collega. Leuke sketch opgezocht en vrolijke papiertjes. De vilten veertjes kreeg ik van haar en nu krijgt ze er 2 terug ;)
Vandaag is de laatste dag dat je een dier(en)kaartje kunt inzenden op ons 4 Season challenge blog. We hebben ruim 80 (!) inzendingen, zo tof!!
Bijna weekend, gelukkig maar, wat een drukke week vol (praktijk)toetsen. Komend weekend nog heel wat nakijkwerk en cijfers in te voeren, maar gelukkig ook gezellige dingen op het programma. Nu eerst nog een dagje werken, fijne dag allemaal!

Challenges;
Sunday Stamps - ssc# 190 Frame it

Color Throwdown - ctd517

zondag 7 oktober 2018

Thanks.

De box met herfstmaterialen stond al een tijdje klaar, ondanks het lekkere weer begon het te kriebelen. Maar behalve de kaartjes voor Knutsels en Kadootjes en het 4 Season blog was er nog niet veel van gekomen om ze te gebruiken. Gisteravond toch nog even wat geknutseld en daar kwam o.a. dit bedank-kaartje uit voort. Het is een combinatie van verschillende challenges geworden.
Fijne dag vandaag! Wij maken er een dagje Efteling van, jullie ook leuke plannen?
Challenges;
Always Fun Challenges - #78 Punches & dies
CAS on Friday - #143 Thank you card
Crazy for CAS - Inspiratie foto

CAS-ual Fridays - Sketch

dinsdag 28 augustus 2018

Bedank-labels.

Vorige week nog spontaan wat (merk)kleding opgeruimd en vier items op verkoopsites gezet. Twee daarvan vrij snel verkocht, dus daar wilde ik bedank-labels bij maken. Ik had nog restjes liggen van de mixed media workshop 'Kliederen met Hanny' die ik gebruikt heb. Gemat op zwart, dan komen de felle kleurtjes mooi uit, lintjes eraan en tekstje erop: klaar. Eén kledingstuk is naar België verzonden, dus het duurt nog even voordat het pakketje mét label daar bezorgd wordt. Het andere is al goed ontvangen, gezellig om een leuke reactie te krijgen.

zaterdag 21 oktober 2017

Thanks.

Afgelopen zondag was het heerlijk weer voor een motorrit. Dus gingen Rolf en ik op pad en reden we een rondje Biesbosch (aanrader, ook om te fietsen!!) om vervolgens op het terras in Woudrichem te belanden. Daar dronken we koffie/thee en stapten we weer op de motor. Eenmaal thuis kwam ik er achter dat ik mijn mapje met papieren (kentekenbewijs en groene kaart) kwijt was. Tja, ga maar es 80 km opnieuw rijden om te zoeken... Al op de site van RDW gekeken: nieuwe aanvragen is geen probleem, maar kost € 31,50. Al heel de week lag een briefje naast de laptop met de gegevens van m'n motor, maar mijn gevoel zei me dat ik nog even moest wachten. 
Gisteren kwam de postbode en bracht deze envelop met inhoud. Ik was het mapje blijkbaar op het terras al kwijtgeraakt en Willeke, de eigenaresse van het restaurant, was zo lief om de papieren op te sturen. Heel blij mee!
Dit bedankkaartje gaat richting het Oude Raedthuys in Woudrichem. Aan de binnenkant heb ik een bloemenbon geplakt, dat vind ik deze actie zeker waard!
Challenge;
CASE(E) this Sketch! - CTS#244

zondag 27 augustus 2017

Thanks.


Vorig weekend waren we op Lowlands, heerlijk! Nog fijner was ons kampeerplaatsje. Niet op de drukke camping op Lowlands, maar een klein stukje verderop op een familiecamping. Daniëlle en Remco staan daar al een aantal jaren met hun tentje op hetzelfde plaatsje, waar ook Daan's vader met de caravan staat. Er was nog ruimte genoeg voor onze tent, dus reserveerden ze een plaatsje voor ons. Daardoor hoefden we niet ver te sjouwen met onze spullen en ook niet in de rij te staan bij het toilet of bij de douches, echt zo relaxt! Superfijn dat we daar ook nog een plaatsje hadden, dus dat is op z'n minst wel een Tony's waard!  

Challenge;
Color Throwdown - ctd457


Elke dag werden we, net als een stel tieners, hihi, door Daniëlle's vader netjes op de Kiss and Ride afgezet en 's avonds laat weer opgehaald. Wat een luxe! Bij terugkomst op de camping stonden verschillende drankjes, toastjes en kaasjes in de caravan klaar, fantastisch! Gezellig met z'n vijven warm en droog nakletsen en -borrelen voordat we weer in onze tenten doken, top! En elke ochtend / voormiddag lekker op het gemakje brunchen met koffie/thee, kwark en vers fruit en....versgebakken broodjes, fantastisch! Vandaar ook dit bedankje voor de vader van Daniëlle, het was een geweldig weekend! Ik ben nog nooit zo fit van een driedaags festival thuisgekomen ;-)