Afgelopen woensdag viel het nieuwe IDEE&post-pakket in de bus. Het is een herfstpakket, helemaal in mijn straatje. Gisteravond maakte ik de eerste kaartjes met het mooie, warme papier en de bijbehorende materialen. De pot ('jar') zocht ik via Google en printte hem op kraft papier. De labels die erop geplakt zijn, knipte ik uit het designpapier. Na het uitknippen knoopte ik bovenaan hempcord, wat ook in de envelop zat, net als de tekstjes. En die houten knopen zijn helemaal het einde, zo gaaf! De gouden sequins komen uit een eerdere IDEE&post, maar passen hier prima bij. Omdat ik niet echt tevreden was over de eerste kaart (vond de kleur van de spetters te subtiel....), maakte ik een tweede kaart, waarop ik zwart toevoegde. Maakt het nét was pittiger, vind je ook niet?