Dit is toch een leuk koppel zo, de afbeeldingen zijn zó tof! En zo heb ik weer 2 kaartjes voor de voorraad.
Vandaag weer een vrije dag, in de ochtend wat kleine klusjes in en rond huis en vanmiddag ga ik naar Breda voor een fröbeldate bij Els. In ieder geval een kerstkaartje maken, maar misschien ook weer wat labeltjes, want ik had wat boeken op Vinted geplaatst en die zijn al verkocht en daarmee zijn mijn labeltjes op....

Tot morgen!
CAS on Friday - Rainbow
Jetty beschilderde 3 platte schaaltjes met katten. Ze besloot om er haakjes achter te plakken, zodat ze ze thuis kon ophangen.
Het was weer een gezellige, creatieve middag en we zijn alle vier blij met de resultaten. Op naar de volgende ;)
Het optreden van Rolf en de band was erg geslaagd en de 80-jarige was erg verrast, zo leuk! Vandaag weer een nieuwe werkweek, nog 3 weken 'gewone' lessen, dan de projectweek en vervolgens een 'rommelweek', wat gaat het schooljaar snel!
Nog t/m vrijdag 19 juni kun je bij Knutsels en Kadootjes meedoen met de meest toegankelijke challenge: Hiep hiep hoera! In mijn knutselkamer kwam ik nog lint tegen met die tekst erop. Weer eens wat anders dan een stempel of printje :)

Girlz Rebel Challenge - Buttons
Alphabet Challenges - C is for Circles