De laatste woensdag van de maand juni, dus tijd voor het kleurenkaartenteam van Martina! Deze maand koos Nelleke kersenrood bij het limoengroen van vorige keer. Onderstaande inspiratiefoto was bijgevoegd:
Vandaag is Peter jarig en voor hem maakte ik een kaartje met sneakers (malletjes van Marianne Design). Lekker simpel, al zijn het kleine onderdeeltjes, die best wat moeite hebben gekost om netjes te plakken. Het is een klein kaartje, want de doorsnede van de cirkel is 12 cm. De tekstjes zijn van Nobody Else.
Straks ga ik weer naar Breda, de derde keer in 2 weken. Dit keer om te lunchen met oud-collega's Liesbeth, Mariken en Tien. Gezellig om elkaar weer eens te zien en bij te kletsen. Eind van de middag ga ik naar school = werk voor het afscheidsfeestje van collega Willy die met pensioen gaat. En zo is de dag weer snel gevuld.











.jpg)













.jpg)
