Gisteren de eerste (proef)les keramiek gehad. Omdat ik al redelijk wat ervaring heb met klei mocht ik gewoon zelf iets bedenken om te maken. Ik ben begonnen aan een drinkschaal voor de vogeltjes en/of insecten. Wordt vervolgd.
Het is weer donderdag = kerstkaartjesdag. Gisteren heb ik 2 kerstkaartjes gemaakt met papierblokken van DecoTime. Daarin zitten leuke designpapiertjes, maar ook toffe die-cuts, die zijn hartstikke handig.

Challenges;
Girlz Creative Christmas Challenge - Candy Canes
ABC Christmas Challenges - J is for Just enough (clean and simple)
Vanochtend wat huishoudelijke en tuinklusjes gedaan en wat spulletjes voor Indy haar 21 diner party bij elkaar gezocht. Zo meteen naar school voor een MDO (groot overleg met leerling, ouders en begeleider) en daarna naar de schoonheidsspecialiste. Vanavond wil ik de Pubquiz afmaken die we volgende week donderdag, Hemelvaartsdag, organiseren tbv Alpe d'HuZes in Xinix. Dan kan ik de formulieren en foto-rondes op tijd kopiƫren en Rolf de nodige geluidsfragmenten in zijn telefoon zetten. De kerstkaart voor morgen is al klaar...

Vandaag de laatste vakantiedag en het wordt fantastisch weer! Ik ga vanmiddag wel wat inkopen doen voor school, maar verder doe ik (nog) even niks voor school. Alhoewel ik wel 2 kaartjes ga maken voor verjaardagen van mentorleerlingen, maar dat is leuk werk :) Vanavond nemen we Ellen, Rolf z'n moeder, mee naar het pannenkoekenhuis. Lekker smullen van een seizoens-pannenkoek met asperges of aardbeien.
Vandaag ga ik met Danielle en Esther naar het Art Event in Nijkerk. Even een dagje hobby-ideetjes opdoen, nieuwe spulletjes scoren en waarschijnlijk mede frƶbelaars ontmoeten. Echt zin in!

De tentamenweek zit erop en ik heb gisteravond meteen alle theorietoetsen nagekeken. Om half 10 was ik klaar en gaar, haha. Vandaag lekker een dagje creatief bezig zijn met KC lessen in leerjaar 1. Wel met een vestje aan in de juiste kleur, want het is vandaag paarse vrijdag.
Vanavond ga ik met Jetty naar Tivoli in Utrecht voor een optreden van Life of Agony. Een band waar we in de jaren 90 helemaal weg van waren. Ik heb er erg veel zin in! Ugly Kid Joe speelt in het voorprogramma, ook niet verkeerd.
Challenges;
