vrijdag 25 november 2011

Let it snow.

Nog maar 30 dagen en dan is het kerst! Vandaar dit kerstkaartje met een Magnolia-afdrukje 'uit de oude doos'. Ik heb het ingekleurd met Derwents en nog wat Aleene's sneeuw toegevoegd. De vierkantjes zijn gemaakt met papier van Kruidvat en de sketch van Sketch Saturday. Het tekststempeltje komt van Action, ook dat heb ik bewerkt met wat sneeuw. Tot slot nog wat glimsteentjes en -sterretjes opgeplakt.

Challenges;
Sketch Saturday - Sketch # 182
Dutch Magnolia Lovers -  Back in Time (gebruik een stempel van min. 1 jaar oud)
Totally Tilda Challenge Blog - Masking
Magnolia Stamp Lovers - Red and white
Simply Magnolia - Anything goes

11 opmerkingen:

  1. wat een schitterend kaartje.
    Vergeet je sketchy saterday er niet bij te zetten want daar komt de sketch toch vandaan??
    Heb hem namelijk vandaag ook geplaatst.

    fijn weekend annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Colien!!! Wat een prachtige kerstkaart! Inderdaad, wat gaat de tijd hard, precies over een maand is het Kerstfeest!
    Fijn weekend!!
    xxx
    Dutch Tulip
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kerst kaart is het weer geworden Colien. Pretig weekend.

    Liefs Wenda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk gedaan en ook de kleuren staan goed!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Colien,

    wat leuk deze kaart! ik heb ook eens zo'n kaartje gemaakt met ander papier uiteraard, maar nu ik deze van jou zie, denk ik: ja waarom niet vaker een zelfde sketch met ander papier. Heel mooie kleuren! Geweldig voor Kerst.

    groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful! Thank you for playing at Sketch Saturday! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schatje Colien! De kleuren vind ik prachtig!
    Fijn weekend, xxx Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi colien
    wat een leuke kaart met die verschillende rood/witte vakjes!
    gr corry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig kaartje Colien.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. This is lovely fab masking and background, thanks for sharing with us at Totally Tilda, hugs Liz xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fab card .. love your layout :)
    Thanks so much for sharing with us at Totally Tilda :)
    Hugs
    Lynne xx

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien