maandag 9 april 2012

Voorjaar!

Hé, zul je denken, zo'n soort kaartje zag ik toch vorige week ook al?! Ja, dat klopt. Ik had de sketch van CreaMiep gebruikt voor mijn Bunny Tilda-kaartje, maar me niet aan de kleur geel gehouden. Dus vandaag in herkansing :)
Weer met een Tildaatje, deze keer gezellig met bloemetjes op haar arm. Ingekleurd met Derwents en bewerkt met Stickles. Verder zo'n beetje aangehouden wat ik bij de blauwe versie ook had gebruikt.
Tot morgen, dan een kaartje met één van mijn nieuwe Pure Innocence-afdrukjes....
Challenges;
Magnolia Licious Challenge Blog - Inspiratie foto
CreaMiep - Sketch april + thema Geel

8 opmerkingen:

  1. Zonnig is dat geel, mooi kaartje is het geworden!
    Tot morgen,
    Nog een gezellige dag, gr-x-jes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Colien,

    heel leuk kaartje! Warmer dan het buiten is!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer zo'n mooi zonnig kaartje. Lief en stoer te gelijk.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou Colien, dit heb je ook weer super gedaan hoor.
    Dank je wel dat je hem gewoon nog een keertje doet!
    Ik heb de oude link weggehaald voor je.
    Succes

    Groetjes, Sonja
    CreaMiep

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldige kaart Colien.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook de herkansing is een topper! Heb de Gesso inmiddels gekocht. Nu moet ik nog een keer tijd en inspiratie vinden om er iets mee te doen.
    Tot morgen, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooi lentekaartje ! helemaal geslaagd !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Perfect gedaan voor de tweede keer! Succes ermee!
    liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien