donderdag 10 april 2014

Stoere kaarten.

Morgen is er een benefietavond voor RoPateam de Buitenbeentjes en Alpe d'HuZes. Op die avond treden 3 bandjes op en is er een loterij met heel veel leuke en gave prijzen. Verder wil ik mijn kaarten neerzetten voor de verkoop. Tijdens zo'n avond vind ik 'lieve' kaartjes niet zo gepast, dus heb ik wat stoere kaarten gefreubeld. Dit zijn een aantal voorbeelden: 


Het spijkerstof-papier van Joy is erg geschikt voor stoere kaarten, maar ook echte spijkerstof is heel leuk om kaarten te verwerken:

En geïnspireerd door een babykaartje van Blogblom heb ik voor de echte 'rockers' nog deze gemaakt:


Nu maar hopen dat het gezellige avond wordt met een geweldige opbrengst voor de goede doelen. Er staan heel wat kaartjes klaar, bands, licht en geluid is geregeld, schema voor de mensen achter de bar, bij de entree en garderobe is er, mega-leuke loterijprijzen staan klaar.... Dus aan de voorbereiding kan het niet liggen ;)



8 opmerkingen:

  1. Je hebt goed je best gedaan. Zijn allemaal mooi en stoer.

    En leuk om een knutselafspraakje te maken. App me maar welke datum jou het beste uitkomt.Ik heb dan nog niet zoveel op het programma staan.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gossie, wat heb je toch hard gewerkt! Prachtige kaarten, al je schitterende stukjes voor de loterij...super hoor! Je bent een kanjer!
    Liefs, Mariken xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf die kaartjes, vooral die van echte spijkerstof. Veel succes gewenst! Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, wat een hoeveelheid! Ik hoop echt dat het een geweldige avond wordt. Aan jouw inzet zal het in ieder geval niet liggen!
    Trusten xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super weer! Wat een werk heb je weer verzet voor het goede doel! Echt top.
    Lekker stoer deze kaarten.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Uitverkocht? Ik ben in ieder geval verkocht. Ze zijn echt super stoer.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super gave kaarten heb je gemaakt, ben je ze nog allemaal kwijt geraakt ?
    Gezellige en fijne week ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien