woensdag 5 november 2014

Today is your day!

Terwijl ik helemaal zit te genieten van de nieuwe IDEE&post die net in de brievenbus zat, laat ik jullie nog maar een kaartje zien met het Indian Summer papier. Een tijdje geleden kocht ik deze leuke hexagon design folder (embossen en snijden) van Marianne Design en die sluit mooi aan bij de challenge van Sketch Saturday. Eén van de laatste stickers erop geplakt, tekstje (af)gemaakt met de lettertang en toch ook nog maar even wat stiksels erop. Tot slot nog wat plakparels en tadaah... 
Morgen nog eentje met materialen uit dit pakket, graag tot dan!
Challenge;
Sketch Saturday - Week #334

11 opmerkingen:

  1. Het klinkt alsof het allemaal heel snel voor elkaar was, maar je zult er best wat werk aangehad hebben. Heel gaaf is i.i.g. het effect. De kaart eronder met dit mooie papier is ook een prachtkaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke kaart en is echt een leuke mal als ik dat zo bij jou zie.
    Mooi pakket weer he?

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig stoer kaartje Colien! De hexagon design folder is echt zo leuk!
    En niet te vergeten je stoere stiksels :) Wauw! Ik ben benieuwd wat je allemaal nog
    meer voor moois gaat maken met het nieuwe pakket. Dus...kom maar op met die kaarten
    haha. Het lukt mij helaas niet altijd om te reageren maar ik kom altijd gezellig eventjes bij je langs
    om je gave creaties te bewonderen hoor!

    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke kaart, net als die van een aantal blogposten hiervoor...prachtige papierlijn...en je hebt er prachtige verschillende kaarten mee gemaakt.

    liefs annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ''Simpel", maar leuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een boel leuke kaartjes heb ik gemist! Deze is mooi, leuke kleuren en gaaf de slordige stiksel hierbij.

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kaartje! Je kunt nu weer helemaal los met het nieuwe pakket, gaaf he?!
    Tot morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze is ook al zo leuk! Ben benieuwd wat je allemaal met de nieuwe pakket gaat maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Very creative design with the sketch, Colien! Love it! Thanks for joining us for Sketch Saturday this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Toffe kaart, Colien!!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien